خرید پاستیل بستنی 120 گرم Bebeto

بازار تنقلات روز به روز گرم تر و متنوع تر می شود و پاستیل جای خود را محکم تر می نماید، پاستیل بستنی 120 گرم Bebeto جدا از این بازار نیست. این پاستیل با روش های بهداشتی و کاملا سالم و در انواع مزه و مدل در این مجموعه تهیه می شود طرفداران پاستیل می توانند حهت خرید پاستیل مد نظر خود در انواع مزه و سایز به صورت غیر حضوری اقدام کنند.

خرید پاستیل بستنی 120 گرم Bebeto

اطلاعات کلی در مورد پاستیل

اطلاعات کلی در مورد پاستیل

پاستیل ها و شکلات تخته ای کیت کت با طرح و مزه های متنوعی تولید می شوند و همواره در نظر داشته باشید که بسته بندی های یک کیلویی یا چند گرمی پاستیل می تواند قیمت مناسب تری را برای خرید عمده شما به همراه داشته باشد. پاستیل‌ ها به علت داشتن طرح و یا اندازه های کوچکی که دارند گاها ممکن است کم کالری به نظر آیند.

به دلیل اینکه پاستیل ها از میوه ها و در طعم های میوه ساخته می شوند سالم تر از چیپس و پفک ها هستند و چربی بسیار کمتری دارند،این پاستیل های خوشمزه با وجود داشتن جثه کوچک و بامزه انرژی بالایی برای بدن تامیل می کنند. در ادامه شما را با پاستیل فله ای آشنا می کنیم.

پاستیل های فله ای در وزن های یک کیلویی، دارای شکل های گوناگون و بامزه ای هستند که از جمله این پاستیل ها که فروش بالاتری هم نسبت به سایر پاستیل ها دارد می توان به موارد زیر اشاره نمود: پاستیل ماری رنگی، پاستیل قلبی، پاستیل ماری نوشابه ای، پاستیل خرسی، پاستیل بستنی قیفی، پاستیل نوشابه ای، پاستیل تمشک، پاستیل میوه ای، گرانولی پاستیل سیب ترش، پاستیل مدادی و پاستیل رنگین کمانی.

در واقع این پاستیل ها که قند دارند قندشان بی خاصیت بوده و نمی تواند جایگزین وعده غذایی باشد حتی با اینکه در راس هرم غذایی قرار می گیرند، در علم تغذیه به این نوع مواد که صرفا کالری دارند ولی ویتامینی به بدن نمی رسانند و بی خاصیت هستند کالری تهی گفته می شود به طور کلی می توان گفت که هر دانه پاستیل یک گرمی انرژی معادل ۱۰ کالری به بدن منتقل می کند.

فروش پاستیل بستنی 120 گرم Bebeto

فروش پاستیل بستنی 120 گرم Bebeto فروش پاستیل بستنی و شکلات تخته ای لینت در این فروشگاه به طور عمده و خرده انجام می شود به طوری که قیمت پاستیل به صورت تک و خرده هم به قیمت عمده انجام می شود پاستیل های ما با اتکا به نظر مشتریان تهیه و تولید شده و با مواد اولیه درجه یک ساخته می شوند و شکر و هر چیزی در آنها به اندازه و سالم است، هم اکنون می توانید از طریق سایت ما اقدام به خرید کنید .

1

  1. سلام . پاستیل های بستنی خیلی خوشمزه هست و ظاهرا هم خیلی برای بچه ها جذاب . حتما سفارش میدم .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما