مرکز خرید پاستیل سطلی شیرین عسل

پاستیل یکی از خوراکی ها و در اصل تنقلات خوشمزه و بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که محبوب تمامی رده های سنی از کودکان خردسال گرفته تا جوانان و حتی افراد مسن می باشد. پاستیل های برند شیرین عسل طعم و همچنین کیفیت بسیار خوبی داشته و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. این پاستیل ها در بسته بندی های گوناگون و با شکل ها و اندازه های متنوع تولید و عرضه می گردند. پاستیل سطلی شیرین عسل یکی از محبوب ترین انواع پاستیل در کشور ما می باشد.

مرکز خرید پاستیل سطلی شیرین عسل

ژلاتین پاستیل از چه موادی تشکیل می شود؟

ژلاتین پاستیل از چه موادی تشکیل می شود؟

به طور کلی برای این که پاستیل حالت منسجم و تا حدودی چسبنده پیدا کند، در تهیه آن از ماده ژلاتین استفاده می کنند. ژلاتین از پوست و یا استخوان برخی از جانوران به دست می آید. در دنیا از کلاژن بسیاری از حیوانات از جمله خوک ژلاتین تولید می کنند اما در کشور ما جهت تهیه ژلاتین فقط از استخوان و یا پوست جانوران حلال از قبیل گاو استفاده می کنند.

ژلاتین به کار رفته در پاستیل از نوع قوی محسوب می باشد که نسبت به ژلاتین به کار رفته در انواع ژله، بافت محکم تر و منسجم تری را ایجاد می کند‌ از این رو پاستیل حالت چسبنده ای داشته و اصطلاحا در دهان آب می شود.

ژلاتین به کار رفته در انواع پاستیل های شیرین عسل دارای کیفیت بالا و درجه یک می باشد، از این رو این پاستیل ها دارای بافت بسیار خوب ‌و انعطاف پذیر هستند.

بازار فروش پاستیل سطلی شیرین عسل

بازار فروش پاستیل سطلی شیرین عسل

با توجه به بازار داغ انواع محصولات خوراکی از جمله تنقلاتی چون پاستیل در کشور ما، تولید کنندگان و عرضه کنندگان بسیاری در این عرصه فعالیت می کنند. البته انواع وارداتی این محصول نیز موجود است اما نمونه های تولید داخل کشور، به خوبی از لحاظ کیفیت با انواع وارداتی رقابت می کنند، ضمن آن که از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشند.

بازار پاستیل سطلی از رونق خوبی برخوردار بوده و این محصول هم جهت مصارف خانگی به فروش می رسد و هم در قنادی ها جهت تزیین انواع کاپ کیک و بعضی از دسر ها کاربرد دارد که به صورت عمده خریداری می گردد.

جهت سفارش و خرید انواع پاستیل سطلی شیرین عسل می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا با محصولات ما آشنا شده و از لیست قیمت های ما مطلع گردید.

همچنین در این مرکز فروش شیرین عسل امکان خرید به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز جهت رفاه حال مشتریان عزیز فراهم می باشد. ضمن آن که می توانید از طریق این وب سایت محصول مورد نظر خود را به صورت عمده و با قیمت های مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما