خرید بی واسطه پاستیل سطلی شیرین عسل

پاستیل از تنقلات شیرین، در شکل و اندازه های گوناگون و‌ رنگ های متنوع است که از ژلاتین و طعم دهنده ها و رنگ های مجاز خوراکی تهیه می شود. ماده اصلی شکل دهنده پاستیل، ژلاتین است که بافت چسبنده و ژله ای محکم آن را به وجود می آورد.

پاستیل سطلی شیرین عسل از خوراکی های خوشمزه و پر طرفدار بین کودکان و همچنین بزرگسالان بوده و در کنار طعم و شکل و رنگ های جذابی که دارد، به سبب دارا بودن ماده ژلاتین، برای سلامتی نیز مفید می باشد.

خرید بی واسطه پاستیل سطلی شیرین عسل

ناگفته هایی از مراحل تولید پاستیل

ناگفته هایی از مراحل تولید پاستیل

برای تولید پاستیل ابتدا مواد تشکیل دهنده آن را با هم مخلوط می کنند. مواد سازنده پاستیل عبارتند از ژلاتین، رنگ های خوراکی، شیرین کنندها از جمله شکر و شربت گلوکز، و همچنین طعم دهنده ها. بعضی از برند های با کیفیت از جمله شیرین عسل؛ مقداری ویتامین C نیز به ترکیبات پاستیل خود می افرایند. ژلاتینی که در پاستیل استفاده می شود از استخوان حیواناتی چون گاو به دست می آید که به حالت پودر در آمده و به پاستیل شکل می دهد.

در کارخانه های تولید پاستیل ابتدا مواد تشکیل دهنده تین محصول باید مطابق دستورالعمل تولید پاستیل با هم مخلوط شوند به این صورت که هر کدام از مواد تشکیل دهنده با نسبت مشخصی در مخازن مخلوط کننده ریخته می شود و در مدت زمان یک تا سه ساعت، کاملا با هم ترکیب می شوند.

سپس مخلوط حاصل شده در آزمایشگاه، مورد کنترل کیفیت قرار می گیرد و در مرحله بعد باید قالب گیری شود. پس از قالب گیری، پاستیل ها را جدا سازی کرده و همچنین نشاسته های باقی مانده روی آنها را جدا می کنند تا دوباره بازیافت شده و به چرخه تولید برگردانند. در مرحله بعد پاستیل های سطلی شیرین عسل تولید شده را با دستگاه و به نحو کاملا بهداشتی داخل سطل های کوچک بسته بندی می کنند.

تامین کننده پاستیل سطلی شیرین عسل

تامین کننده پاستیل سطلی شیرین عسل

با توجه به بازار پر رونق محصولات خوراکی و تنقلاتی از قبیل انواع پاستیل، امروزه تامین کنندگان بسیاری در زمینه تامین پاستیل سطلی فعالیت دارند. برای خرید این محصول بهتر است از فروشندگان معتبری، خرید خود را انجام دهید که تولید کننده نیز باشند تا ضمن اطمینان از کیفیت محصول، مجبور به پرداخت هزینه های واسطه گری نیز نباشید.

جهت سفارش و خرید پاستیل سطلی شیرین عسل می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با محصولات ما، از خدمات وب سایت از جمله خرید به صورت آنلاین نیز بهره مند شوید‌.

مجموعه Elena shoko pastil به جز تامین انواع برند های ایرانی و وارداتی پاستیل، همچنین صادرکننده پاستیل شیرین عسل نیز می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما