فروش شکلات تلخ پارمیدا 70 درصد 80 گرمی

شکلات تلخ شکلاتی است که حاوی 43٪ تا 100٪ کاکائو و کره کاکائو است، بقیه آن بیشتر قند است. این ماده حاوی کلسترول کمی و سدیم بسیار کمی است. منبع خوبی از منیزیم است و اگر مقدار کاکائو کافی باشد، آهن و مس نیز دارد. این ماده بسیاری از اسیدهای چرب اشباع شده و همچنین اسیدهای چرب ترانس را تأمین می کند. به دنبال خرید شکلات تلخ هستید؟ پیشنهاد ما خرید شکلات تلخ پارمیدا 70 درصد 80 گرمی است.

فروش شکلات تلخ پارمیدا 70 درصد 80 گرمی

فواید شکلات تلخ برای خانم ها

فواید شکلات تلخ برای خانم ها فواید شکلات تلخ برای خانم ها:

خوراکی که در دوران بارداری ممنوع نیست!
شکلات تلخ حتی برای خانم های باردار نیز توصیه می شود. زیرا با تسهیل گردش خون می تواند عملکرد رشد و نمو جنین را بهبود ببخشد و از آنجا که فشار خون را کاهش می دهد، خطر ابتلا به پره اکلامپسی را کاهش می دهد. طبق یک مطالعه، مصرف روزانه شکلات تیره خطر ابتلا به پره اکلامپسی را کاهش می دهد. عارضه ای که 8٪ از زنان باردار را درگیر می کند.

یکی از ترکیبات اصلی شکلات تلخ حاج عبدالله، کاکائو است که سرشار از خواص و آنتی اکسیدان می باشد.

شکلات تمرکز را بهبود می بخشد
اگر شکلات شما حاوی حداقل 60٪ کاکائو است: غلظت و هوشیاری را افزایش می دهد. دلیل: محتوای آن در تامین، یک اسید آمینه است که به دلیل نقش مثبت در آرامش و توجه شناخته شده است.

سلاح ضد افسردگی است
برخی بانوان بعد از زایمان دچار یک بیماری تحت عنوان افسردگی بعد از زایمان می شوند. از آنجا که توبرومین و منیزیم، مواد موجود در شکلات تلخ هستند، سیستم عصبی را تحریک و تنظیم می کنند. به این ترتیب، آنها اثرات انتقال دهنده های عصبی مانند سروتونین را افزایش می دهند، که به دلیل نقش آن در استرس، اضطراب و افسردگی مشهور است.

کیفیت خواب را بهبود می بخشد
مشکلات خوابیدن گاهی اوقات با کمبود منیزیم در ارتباط است. از آنجا که این خوراکی حاوی مقادیر جالب توجه کافئین است (84 گرم در 100 گرم شکلات تلخ با 40٪ کاکائو)، مصرف آن به پر کردن این شکاف و در نتیجه تعادل دوباره ریتم خواب و بیداری کمک می کند. اما مراقب باشید که آن را قبل از خواب مصرف نکنید! از آنجا که این ماده حاوی کافئین و تئوبرومین است، دو ماده محرک هستند که اگر مستعد بی خوابی هستند و شب های بی قراری را نوید می دهند.

عرضه شکلات تلخ صد درصد به صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت می گیرد به همین دلیل شما می توانید این محصول را به راحتی و در زمان کوتاهی خریداری کنید.

محافظت از قبل و عروق با شکلات تلخ
به لطف فلاونوئیدهای موجود در آن، شکلات خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب و سکته های مغزی را کاهش می دهد. این آنتی اکسیدان ها در واقع به حفظ انعطاف پذیری عروق و محدود کردن خطرات آترواسکلروز کمک می کنند.

پخش عمده شکلات تلخ پارمیدا 70 درصد

پخش عمده شکلات تلخ پارمیدا 70 درصد مجموعه ما اقدام به پخش عمده شکلات تلخ پارمیدا 70 درصد با بهترین کیفیت و یک قیمت مقرون به صرفه نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما