خرید و فروش پاستیل عمده  با بهترین قیمت

پاستیل خوراکی خوشمزه ای است که از شکر، آب، اسانس، ژلاتین ،رنگهای خوراکی و مواد افزودنی تشکیل شده است . شکلهای جالب ،مزه های متنوع ،اندازه های متفاوت و شیرین و چسبنده بودن پاستیل باعث شده تا میان کودکان بسیار محبوب باشد ،البته تعداد بزرگسالانی که علاقه مند به خوردن پاستیل هستند نیز قابل توجه است . بنابر این در میان صنایع غذایی تولید پاستیل جایگاه خاصی در سراسر جهان دارد ، که به دو صورت بسته بندی و عمده در بازار عرضه می شود. النته خرید پاستیل عمده در صادرات و واردات کشور جایگاه خاصی دارد .

کی از خوراکی های بسیار دلچسب و لذیذ که هم کودکان و هم بزرگسالان به آن علاقمند هستند، پاستیل می باشد. این نوع از خوراکی به دلیل فرم و همچنین حالت ژله ای که دارد، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. از سویی طعم های متفاوت و رنگ های گوناگون آن هم باعث شده از محبوبیت ویژه ای برخوردار باشد.

پاستیل را شرکت های مختلفی هستند که تولید می کنند. فروش پاستیل عمده نیز از سوی همین تولیدی ها صورت می گیرد. عرضه آن با مناسب ترین قیمت ها را مراکز خرید و فروش انواع پاستیل انجام می دهند.

 

خرید عمده پاستیل ارزان قیمت

خرید عمده پاستیل ارزان قیمت

بخش زیادی از تولیدات کارخانجات پاستیل سازی در ایران ،اختصاص به پاستیل های کیلویی و فله دارد. قیمت خرید پاستیل عمده به مارک آن بستگی دارد. با جستجو در اینترنت می توانید انواع مارک پاستیل های داخلی یا خارجی را ببینید .  مسئله مهم در خرید پاستیل خارجی توجه به نوع ژلاتین آن است. استفاده از ژلاتین خوکی یا گاوی باعث سردرگمی خریداران پاستیل های خارجی در کشور ما شده است. کشورهایی مثل ترکیه یا اسپانیا برای جذب بازار صادرات پاستیل در کشورهای اسلامی مثل ایران ،با زدن کلمه حلال روی بسته بندی های پاستیل این مشکل را حل کرده اند. برای خرید عمده پاستیل ارزان قیمت و مطمئن بهترین کار خرید از نماینگی پخش آن در سراسر کشور بصورت حضوری یا اینترنتی است.

نمایندگی فروش پاستیل متقاضیان زیادی را برای فروش عمده این محصول مشتاق کرده است.به دلیل نوسان قیمت هادر بازار و واسطه گری های مختلف در این حوزه ،متاسفانه موجب سردرگمی در قیمت های انواع پاستیل مواجه میشوند .

به همین دلیل پیدا کردن نمایندگی های اصلی فروش و پخش پاستیل ها سخت شده است .

بازار فروش پاستیل بدون شک در تهران است به این دلیل که اکثر تاجران عمده در این شهر داد و ستد دارند و مشتریان زیادی به این شهر مراجعه می کنند.

فروش پاستیل به صورت عمده از مراجع مختلفی صورت می گیرد که در رأس آن شرکت های تولید کننده و وارد کننده قرار دارند.

این شرکت ها به صورت انبوه و در بسته بندی های گوناگون فله ای، پاستیل را تولید و وارد می کنند که سپس از طریق های متفاوتی آن را به بازار به گونه کلی عرضه می دارند.

نمایندگی شرکت های مختلف، از دیگر فروشنده های پاستیل به صورت عمده هستند. این نمایندگی ها در شهرهای گوناگونی فعالیت می کنند. فروش عمده پاستیل در طرح ها و طعم های گوناگونی از سوی آنان هم انجام می شود.

 

تولید کننده پاستیل درجه یک

تولید کننده پاستیل درجه یک

جایگاه مصرف پاستیل به عنوان یک خوراکی تنقلاتی باعث شده تا تولید کننده پاستیل درجه یک در میان فعالان بازار شکلات و تنقلات از مواد با کیفیت ،بهداشتی و استاندارد استفاده کنند . آنها از ژلاتین درجه یک ،شکر طبیعی، رنگهای مجاز خوراکی، افزودنیهای مجاز و بدون ضرر و واکس کاملا بهداشتی در براق کردن پاستیل های خود استفاده می کنند. روی بسته بندی محصولات خود حتما مقدار کالری ،چربی و شکر موجود را درج می کنند تا خیال خریدارانشان از مصرف پاستیل راحت باشد و با اطمینان خرید کنند.

عرضه پاستیل با مناسب ترین قیمت از طرف فروشگاه هایی صورت می گیرد که در مراکز خرید و فروش این نوع از محصولات فعالیت می کنند.

در هر شهری که زندگی می کنید، می توانید به این مراکز مراجعه کرده و به فروشگاه های متفاوتی سر بزنید. در این فروشگاه ها بی گمان می توانید پاستیل با کیفیت را در قیمت های پایین تهیه نمایید.

باید گفت که در این خصوص بهتر است به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید که پاستیل ها را از برندهای مشهور عرضه می دارند.

از جمله عرضه کنندگان پاستیل با قیمت مناسب، وبسایت های اینترنتی هم می باشند.

 

با کیفیت ترین پاستیل تولید شده در کشور

با کیفیت ترین پاستیل تولید شده در کشور

با کیفیت ترین پاستیل تولید شده در کشور بر اساس ژلاتین مصرف شده در آن و خط تولید استاندارد و بهداشتی انتخاب می شوند .کارخانجات و شرکت های  تولید پاستیل با توجه به دانش و اطلاعات علمی سعی در بالا بردن کیفیت پاستیل خود و رقابت با محصولات خارجی را دارند. از آنجا که ژلاتین به تنهایی یک ماده بیرنگ و بی بو و بی مزه است، با استفاده از فرمول های شیمی و تجربه تکنسین های مواد غذایی تبدیل به پاستیل خوشمزه و قابل فروش در بازار می شود.

 

مشخصات پاستیل با کیفیت

مشخصات پاستیل با کیفیت

اگه شما جز طرفداران پاستیل هستید دقت کنید تا برای سالم مانده از پاستیل با کیفیت استفاده کنید.

مشخصات پاستیل با کیفیت و نکاتی که در هنگام خرید لازم است رعایت کنید رامیتوانید در ادامه مطلب بخوانید:

  • از آنجا که ژلاتین ارزش غذایی بالایی دارد و ماده اصلی تشکیل دهنده پاستیل است ،کیفیت آن بر کیفیت پاستیل تاثیر مستقیم میگذارد. اگر در روند تهیه آن دقت لازم نباشد می تواند موجب انتقال بیماری های دامی به انسان شود و برعکس ژلاتین باکیفیت خاصیت دارویی و درمانی دارد.
  • در خرید پاستیل عمده دقت کنید که روی سطح آن واکس زده نشده باشد ، زیرا این واکسها غیر مجاز است و سلامتی انسان را بخطر می اندازد. البته این اتفاق در مرکز خرید پاستیل خیلی کم اتفاق میافتد.
  • درج مشخصات و استاندارد های لازم ، پروانه بهداشت و از همه مهمتر تاریخ تولید و انقضا محصول روی بسته بندی آن خیلی مهم است .
  • در تهیه پاستیل شکر استفاده می شود بنابراین از خرید پاستیل هایی که سطح آنها با شکر پوشیده شده است خورداری کنید ،که برای سلامتی بدن و دندانها ضرر دارد.
  • پاستیل حالتی چسبنده دارد و قرار گرفتن آن در فضای باز و در معرض هوای آلوده، گرد و غبار و حشرات همچنین گرما خطرناک است. برای جلوگیری از این مشکل حتما از مراکز معتبر پخش عمده پاستیل خرید کنید .
  • دقت کنید در پاستیل ماده ای به نام پریون استفاده نشده باشد ، با توجه به تعدادی از گزارش ها این پروتئین باعث بیماری در انسان می شود.

 

صادرات پاستیل به قیمت ارزان

صادرات پاستیل به قیمت ارزان

پاستیل میتواند در کنار سایر محصولات خوراکی مانند آبنبات ،شکلات ،بیسکوئیت و ژله سهم مهمی در صادرات کشور داشته باشد. بدلیل حلال بودن ،تنوع مدل و طرح پاستیل ها در ایران صادرات آن می تواند جز فعالیتهای مهم اقتصادی در کشور ما باشد . کشورهایی مثل افغانستان، عراق، هند، پاکستان، مالزی و… خریدار پاستیل ایران هستند، افراد فعال در حوزه اقتصادی می توانند با صادرات پاستیل به قیمت ارزان به این کشورها موجب رونق اقتصاد در صنایع غذایی شوند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما