قیمت پاستیل سطلی میوه ای

پاستیل سطلی میوه ای یکی از خوشمزه ترین انواع پاستیل ها است که در بین بزرگسالان و کودکان جایگاه مطلوبی را به دست آورده است، اما در خصوص مشخصات این پاستیل و همچنین نحوه درست کردن آن در ادامه مطلب به توضیحات بیشتری خواهیم پرداخت. قیمت پاستیل سطلی میوه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد که شما با ارتباط با ما می توانید از آن مطلع شوید.

پاستیل بافت بسیار نرم و لطیفی داشته و از پرتقاضاترین دسرها در میان فرانسوی ها به شمار رفته که از مهمترین ترکیبات تشکیل دهنده آن می توان به پودر ژلاتین، سفیده تخم مرغ، شکر، نشاسته ذرت و اسانس مجاز خوراکی اشاره کرد.

 

پاستیل لثه ای و طرح دندون

پاستیل لثه ای و طرح دندون

پاستیل لثه ای و طرح دندون یکی دیگر از اشکال و مدل های پاستیل است که به نوبه خود از جذابیت بالایی نزد مشتریان خود برخوردار بوده و به دلیل شکل جالبی که دارد به قوه هوش خلاقیت کودکان و نوجوانان کمک بسیار زیادی می کند.

این پاستیل ها با توجه به سلایق مختلف مصرف کنندگان خود از لحاظ شکل ظاهری به مدل های مختلفی نظیر خون آشام و لثه های سالم و خراب طبقه بندی می شوند.

در خصوص طعم این شیرینی با توجه به اسانس میوه های به کار رفته در تهیه آن به انواع طعم های ترش و شیرین و یا ملس دسته بندی می شوند.

اما مهمترین نکته ای که در تهیه انواع پاستیل در طعم ها و اشکال مختلف وجود دارد یکی استفاده از مواد اولیه باکیفیت و دیگری روش تهیه کاملا بهداشتی و استاندارد محصول می باشد.

با توجه به اینکه اغلب مصرف کنندگان این شیرینی کودکان و نوجوانان هستند، لذا رعایت نکات بهداشتی در بسته بندی و همچنین استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب به جهت حفظ سلامت این عزیزان و بهره مندی آنها از فواید و خواص این خوراکی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

اما علاوه بر توجه به کیفیت و تازگی این شیرینی از مهمترین نکاتی که در خصوص مصرف این شیرینی باید به آن توجه نمایید نحوه نگهداری از آن است، که در ادامه مقاله در این خصوص به توضیحات بیشتری می پردازیم.

 

تولید و فروش پاستیل صنعتی

تولید و فروش پاستیل صنعتی

پاستیل های صنعتی در تنوع طعم، رنگ و اشکال بسیار متنوعی تولید می شوند، جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره نوع مواد اولیه تشکیل دهنده و روش تهیه آن با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

همانگونه که میدانید پاستیل ها به دلیل داشتن ماده ژلاتین در ساختار خود از انعطاف پذیری و نرمی بالایی برخوردار بوده و حالت نرم و چسبنده ای دارند و به دلیل جذابیت های بالای آنها در طراحی و استفاده از اشکال و رنگ های منحصربه فرد به خصوص حیوانات از پرطرفدارترین تنقلات در بین کودکان و نوجوانان محسوب می شوند.

در تهیه و تولید این شیرینی از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود، اما ژلاتین، نشاسته ذرت، شربت گلوکز، طعم دهنده و اساس های خوراکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده پاستیل به شمار می روند که نوع طعم و مزه و رنگ آنها نیز بر اساس نوع اسانس میوه به کار به کار رفته و فرمولاسیون تهیه آن با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

در رابطه با روش تولید این شیرینی ابتدا باید ژلاتین را در دمای نزدیک به نقطه جوش ذوب نموده تا حالت مایع پیدا کند، سپس شربت گلوکز را ذوب نموده تا به دمای بالای ۱۰۰ درجه برسد.

پس از ذوب کردن شربت، آن را در مخازن خنک کننده به همراه ژلاتین منتقل کرده و خوب مخلوط نموده سپس رنگ و طعم دلخواه را اضافه می نمایند.

مخلوط را به قالب ها اضافه کرده و بعد به تونل های خنک کننده منتقل کرده تا خنک شده و به اصطلاح خود را بگیرد، در صورت نیاز و سلیقه می توان از شکر یا شیرینی های دیگر برای تزئین پاستیل استفاده نمود.

عرضه شکلات تلخ صد درصد به صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت می گیرد به همین دلیل شما می توانید این محصول را به راحتی و در زمان کوتاهی خریداری کنید.

سرعت و مدت زمان خشک شدن پاستیل به طور مستقیم به میزان استفاده از مواد پایه و نوع آن بستگی دارد، در صورتی که به جای ژلاتین از ماده پکتین یا کاراگینال استفاده شود نیازی نیست تا پاستیل را به روش ذکر شده خشک نمود.

از مهمترین نکات حائز اهمیت که پس از استفاده از این خوراکی باید به آن توجه داشته باشید این است که پس از مصرف به منظور جلوگیری از پوسیدگی دندان ها حتما مسواک زده شود.

 

پاستیل طرح ماهی

پاستیل طرح ماهی

پاستیل طرح ماهی از اشکال بسیار زیبا و پرطرفدار در بین بچه ها است که در اندازه ها و حجم های مختلف و در طعم های متنوع تحت برندهای گوناگون در بازار عرضه می شود.

مصرف پاستیل به دلیل ترکیبات تشکیل دهنده آن از فواید زیادی به خصوص برای سلامت استخوان ها، مفاصل و پوست و مو برخوردار می باشد، اما باید به اینکه نکته نیز توجه داشت که این محصول اگرچه دارای مواد مغذی بیشماری است ولی طبق نظر متخصصان تغذیه مصرف آن به عنوان یک جایگزین مناسب و کافی برای وعده غذایی به جهت تأمین بخش عمده ای از مواد مورد نیاز بدن توصیه نمی گردد.

نکته دیگری که در خصوص این خوراکی لذیذ و خوشمزه باید به آن دقت داشته باشید نحوه نگهداری آن به منظور حفظ کیفیت و سلامت محصول است.

یکی از ترکیبات اصلی شکلات تلخ حاج عبدالله، کاکائو است که سرشار از خواص و آنتی اکسیدان می باشد.

همانگونه که می دانید این خوراکی از بافت نرم و چسبنده ای برخوردار است و اگر در محیط باز نگهداری شود می تواند آلودگی ها و گرد و غبار محیط را به خود جذب نماید، لذا دقت نمایید که پس از باز کردن بسته محصول آن را در ظرف دربسته و تمیز و در محیط خشک و خنک به دور از تابش نور خورشید نگهداری نمایید.

توجه داشته باشید که استفاده از این خوراکی برای کسانی که مبتلا به قندخون هستند و اضافه وزن دارند و همچنین کودکان زیر دو سال توصیه نمی گردد.

اگر خواهان این دسر لذیذ و مغذی هستید و علاوه بر خرید با قیمت مناسب و مقرون به صرفه می خواهید از کیفیت و برند شرکت تولید کننده نیز اطمینان حاصل کنید سفارش مستقیم و بدون واسطه به صورت آنلاین از سایت معتبر ارائه دهنده محصول بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما