خرید پاستیل ببتو یک کیلویی

پاستیل ببتو یک برند شناخته شده، دارای ویژگی های منحصر به فرد و همچنین بسیار پر طرفدار است که کارخانه آن در کشور ترکیه قرار دارد. این محصول به بسیاری از کشور های دنیا صادر می گردد و در بازار بین المللی، از شهرت خوبی برخوردار است. انواع پاستیل های ببتو به کشور ما نیز وارد گشته و دارای محبوبیت زیادی هستند.  خرید پاستیل ببتو یک کیلویی در این مرکز انجام می شود.

از ویژگی های بارز و‌ متمایز این پاستیل می توان به سلامت محصول اشاره نمود. پاستیل های برند ببتو از مواد اولیه سالم و مقوی تهیه شده اند و حاوی ساختمان پروتئینی و اسید های آمینه‌ ضروری برای بدن می باشند. از این رو استفاده از پاستیل های ببتو به عنوان میان وعده برای کودکان، می تواند سودمند باشد. این پاستیل ها همچنین حاوی مقداری ویتامین C و مولتی ویتامین نیز می باشند و ژلاتین به کار رفته در این محصول، از نوع حلال است.

از دیگر ویژگی های پاستیل های ببتو می توان به فرم و شکل این محصول اشاره نمود. پاستیل های ببتو دارای فرم های ظاهری بسیار جالب و خلاقانه ای می باشند. نوعی از این پاستیل ها که به شکل بستنی های قیفی کوچک هستند، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و جزو نمونه های پر فروش این کالا، قرار دارند. طرح دیگری از پاستیل های ببتو که به شکل خرس های خندان می باشند نیز جزو بهترین و پر طرفدار ترین محصولات شرکت ببتو در ترکیه می باشند. این کالا دارای طرح جالب و متفاوتی به شکل خرس های خنده دار است که به خوبی توانسته نظر مشتریان بسیاری را در بازار های داخلی و خارجی به خود جلب نماید.

 

پاستیل چگونه درست می شود

پاستیل چگونه درست می شود

پاستیل ممکن است در خانه به روش های خانگی، در قنادی ها و کارگاه های کوچک و یا در کارخانجات بزرگ تولید کننده پاستیل، تهیه شود. ماده اصلی جهت تولید انواع پاستیل، ژلاتین است که در کشور ما از منابع جانوری حلال از جمله ماهی و یا گاو تهیه می گردد. در اصل ماده ژلاتین به پاستیل نوعی بافتی انعطاف پذیر و قابل جویدن می دهد. همچنین ژلاتین به عنوان نوعی ماده نگهدارنده طبیعی نیز عمل می کند و سبب می شود که پاستیل برای مدت نسبتا طولانی قابل نگه داری بوده و به سادگی خراب نشود.

در کارخانجات تولید پاستیل، این محصول به میزان و حجم بسیار زیاد، توسط دستگاه ها و‌ ماشین آلات مدرن و مجهز تولید می شود. در مرحله اول مواد تولید کننده این محصول در داخل یک ظرف قابلمه مانند بزرگ ریخته می شود و سپس توسط دستگاه های همزن مخصوص با یکدیگر مخلوط می گردد. مواد اولیه تولید پاستیل به طور معمول شامل شربت ذرت، گلوکز، آب، ژلاتین، رنگ های مجاز خوراکی و اسانس های طعم دهنده می باشند. مواد طعم دهنده پاستیل نیز از پوره و یا عصاره میوه ها و یا اسید سیتریک تهیه می شوند. پس از مخلوط شدن مواد تشکیل دهنده پاستیل با همدیگر، در مرحله بعدی، مواد را حرارت می دهند. در اصل مواد مخلوط شده در طی این فرآیند، کاملا پخته شده و سپس در داخل قالب های مخصوص پاستیل، ریخته می شوند. این قالب ها در ابعاد و شکل های متنوع و زیادی وجود دارند.

پس از این که مایع اولیه تهیه پاستیل در داخل قالب ها ریخته شد، باید تا دمای هجده درجه سانتیگراد سرد شود و سپس به مدت یک شبانه روز در همین شرایط، باقی بماند تا کاملا سرد شده و شکل قالب را به خود بگیرد. در مرحله بعدی پاستیل ها را از قالب های خود، جدا می کنند و در داخل نوعی روغن مخصوص غوطه ور می سازند. این عمل سبب نرمی و انعطاف پذیری بیشتر بافت پاستیل می گردد و تازه می ماند. بسیاری کارخانه های تولید پاستیل در داخل و خارج از کشور، محصولات خود را به شکل های متفاوت و‌ جذاب از جمله پاستیل هایی به شکل خرس های کوچک، میوه، کرمی و غیره عرضه می کنند. ممکن است بعضی از تولید کننده ها در مرحله بعد، مواد و طعم های جالبی را برای تنوع هر چه بیشتر، به محصولات خود اضافه کنند. بعضی از تولید کنندگان، پاستیل های به دست آمده را در داخل پودر شکر می غلتانند. بعضی دیگر نیز ممکن است پاستیل های نواری را به پودر ترش مزه ای آغشته ساخته و بر جذابیت محصول خود بیفزایند.

در این مرحله پاستیل ها آماده بسته بندی و فروش هستند. بسته بندی انواع پاستیل در محیطی کاملا بهداشتی صورت می گیرد و اغلب این بسته ها دارای رنگ ها و شکل های جذاب و متنوع می باشند. پاستیل های بسته بندی شده در داخل جعبه های محکم قرار می گیرند تا در هنگام حمل و نقل و انبار کالا، به بافت آنها صدمه ای وارد نشود. این محصول در نهایت به مراکز معتبر فروش و وب سایت های رسمی، عرضه می گردد.

 

پاستیل شکری ببتو

پاستیل شکری ببتو

پاستیل شکری ببتو نوعی از تنقلات بسیار خوش طعم و محبوب است. بسیاری از تولید کنندگان انواع پاستیل، در آخرین مرحله، پاستیل را در داخل شکر پودری می غلتانند ‌و به آن ظاهر و طعمی متفاوت و مطبوع می بخشند. پاستیل های شکری ممکن است آغشته به دانه های شکر شیرین باشند و یا برای سطح رویی آنها از نوعی پودر ترش مزه استفاده شود که طعم های متنوعی را به وجود آورد.

برای خرید بهترین پاستیل های شکری با طعم های دوست داشتنی شیرین و یا ترش، می توانید به وب سایت مجموعه ما مراجعه نموده و این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک، خریداری کنید.

 

پاستل نواری شیبا 

پاستل نواری شیبا 

پاستیل نواری شیبا یکی از خوشمزه ترین انواع پاستیل است که دارای بافت و شکل ظاهری تا حدودی متفاوت از سایر انواع این خوراکی می باشد. پاستیل های گچی دارای انعطاف بیشتری بوده و بافت آنها نرم تر می باشد، از این رو بسیاری از افرادی که حالت سفتی و سختی پاستیل را دوست ندارند، می توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند. پاستیل های گچی نیز همانند سایر انواع این محصول در شکل ها و رنگ های متنوع و جذاب تولید و عرضه می شوند.

امروزه انواع و اقسام پاستیل های نواری در طعم های مختلف و شکل های گوناگون در اغلب مراکز فروش و وب سایت های معتبر در کنار پاستیل های ژله ای به صورت بسته بندی و یا فله ای به فروش می رسند. پاستیل های نواری به علت شباهتی که از لحاظ رنگ و طرح با گچ دارند، به این نام مشهور می باشند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما