پاستیل گلی سرکه سیب نارنجی

گلی برند آمریکایی تولیدکننده مکمل های غذایی ارگانیک واقع در کالیفرنیا است که از سال 2019 در حال فعالیت می باشد. مکمل های گلی نوتریشن دارای فرمول وگن، بدون تست حیوانی و حاوی عصاره میوه های سوپرفودز جهت حفظ سلامتی و تندرستی است. گلی برای اولین بار مکمل سرکه سیب را با همه مزایای سرکه سیب و بدون حس ناخوشایند نوشیدن آن، به بازار عرضه کرده است.امروزه انواع مختلف پاستیل در بین مردم رواج داشته است که پاستیل گلی سرکه سیب نارنجی جزئی از آنها می باشد و طرفداران مخصوصی را دارد در واقع، پاستیل به نوعی از شیرینی های لاستیکی مانند می گویند که در بین کودکان طرفداران بسیار زیادی را دارد از شکر، شربت گلوکز، رنگهای خوراکی، طعم دهنده ها و ژلاتین در پاستیلهای اصلی و قدیمی استفاده می کردند.مکمل پاستیل سرکه سیب گلی نوتریشن Goli Apple Cider Vinegar محصولی ارگانیک و باکیفیت بدست آمده از سرکه آب سیب ارگانیک و غیر فیلتر شده (Apple Cider) به همراه دیگر میوه های سوپرفود و ویتامین های گروه B است. سرکه پوره سیب سنتی دارای مزایای مختلف از جمله کمک به کاهش وزن، کمک به کاهش قند خون، سم زدایی بدن، حمایت و بهبود سیستم گوارش توسط پروبیوتیک ها، بهبود سلامتی پوست توسط بازگرداندن اسیدیته طبیعی پوست، افزایش انرژی بدن و بهبود سلامتی قلب می باشد. علاوه بر این مکمل گلی نوتریشن حاوی عصاره ارگانیک انار غنی از آنتی اکسیدان جهت مقابله با رادیکال های آزاد، عصاره ارگانیک چغندر، ویتامین B9 و B12 است. این فرمول همچنین بدون ژلاتین است و به جای ژلاتین از فیبر گیاهی پکتین بدست آمده از قسمت سفید داخلی پوست پرتقال استفاده کرده است

 

پاستیل کوسه 90 گرمی شیبا

پاستیل کوسه 90 گرمی شیبا

خانمها می توانند در منزل خود پاستیل کوسه 90 گرمی شیبا را تهیه کنند و نسبت به بهداشتی بودن آن اطمینان داشته باشند و از این طریق سلامت فرزندان خود را تضمین کنند.

مواد اولیه ای که برای پاستیل استفاده می کنیم عبارت هستند از پودر ژله با رنگ دلخواه، ژلاتین، گلوکز مایع و آب جوش.

در مرحله اول ابر جوش را داخل کاسه شیشه ای میریزیم و پ سپسودر ژله، ژلاتین و گلوکز را به آن اضافه می کنیم و بر روی حرارت غیر مستقیم ان را هم می زنیم تا به خوبی مخلوط و شفاف شوند.

در مرحله بعد قالبهای سلیکونی را با کمی روغن چرب می کنیم و داخل آنها را پر از ژله می کنیم و اجازه می دهیم تا در فریزر بماند و خود را بگیرند.

قالبهای سیکونی را می توانیم در بازار خریدار یکنیم که از تنوع زیادی برخوردار هستند و انواع مختلف حیوانات و گلها را شامل می شوند.

پس از گذشت نیم ساعت قالبها را از داخل یخچال خارج می کنیم و پاستیلها را از قالب در می آوریم.البته اگر حوصله و وقت درست کردن پاستیل را ندارید برند شیبا یکی از بهترین پاستیل ها است ک می‌توانید با اطمینان کامل ان را از فروشگاه ها خریداری کنید و از طعم خوشمزه ان لذت ببرید.

 

پاستیل قلبی شیبا

پاستیل قلبی شیبا

تنوع شکلات‌ها و آب‌نبات‌ها تقریبا بی‌نهایت است. این خوردنی‌های دل‌انگیز و پرطرفدار در طعم‌ها، شکل‌ها، رنگ‌ها و بسته‌بندی‌های مختلف موجود هستند و تقریبا می‌توان آنها را یکی از تنقلات محبوب جهانی نامید. یکی از این تنقلات خوشمزه و پرطرفدار، پاستیل (Gummy Candy) است. پاستیل‌ها با بافت نرم و جذاب خود در رنگ‌ها و طعم‌های مختلف وجود دارند و شکلات محبوب بچه‌ها هستند. پاستیل، در واقع یک آبنبات منحصربفرد است که از ژلاتین، شیرین‌کننده‌ها، طعم‌دهنده‌ها و رنگ‌ها تشکیل می‌شود. به خاطر ماهیت نرم و حالت‌پذیری که دارد، می‌توان آن را به اشکال مختلف تولید کرد و به این ترتیب پاستیل یکی از متنوع‌ترین محصولات شیرین در دنیا است. پاستیل ها یکی از پرطرفدار ترین شیرینی ها هستند و علاقه به آن کوچک و بزرگ نمی شناسد و همه از خوردن این شیرینی جذاب و زیبا لذت می برند. این شیرینی حاوی ژلاتین است که برای استخوان سازی بسیار مفید بوده و می تواند یک سرگرمی عالی برای کودک شما باشد. برای خرید پاستیل قلبی شیبا با ما در ارتباط باشید.

رنگ پاستیل قلب و اکلیل استفاده شده در آن چشم نواز است و طعم جدید و اشتها بر انگیزی دارد. با استفاده از این پاستیل در تزئین کیک، بستنی و دسر خود می توانید زیبایی و جذابیت آن را دو چندان کنید. یکی از محصولات پر فروش در روزهای خاصی مانند ولنتاین، پاستیل قلبی است که بسیاری از افراد برای پارتنرهای خود تهیه می کنند.

امروزه پاستیلهای قلبی عضو جدا نشدنی از کادوهای ولنتاین هستند که عشق افراد را به یکدیگر نشان می دهد.

اکثر دختر خانمها عاشق پاستیل هستند بنابراین بهترین هدیه برای خوشحال کردن آنها پاستیل ترش نواری است چرا که هم زیبایی خاصی دارد و هم از مزه خوشمزه ای برخوردار می باشد.

این پاستیلها هم طعم ترش و هم طعم شیرین دارند که افراد می توانند بر اساس ذائقه خود یکی از آنها را انتخاب کنند و سپس خرید کنند.پاستیل به عنوان یک میان وعده ی پرطرفدار در بین تمام گروه های سنی از کودکان تا بزرگسالان، در طعم ها و اشکال بسیار متنوعی در دنیا تولید و عرضه می­شود. از پاستیل برای تزیین کاپ کیک، بستنی، شکلات، شیرینی و تهیه دسرهای دیگر نیز استفاده می­شود. یادمان باشد هنگام خرید پاستیل باید دقت کنیم از رنگ‌های طبیعی و ژلاتین حلال در آن استفاده شده باشد.

تاریخچه پیدایش پاستیل

تاریخچه پیدایش پاستیل

در ادامه مقاله بد نیست ک بدانید ک تاریخچه پاستیل از کجاست.مهم ترین ماده تشکیل دهنده پاستیل، ژلاتین است این محصول خوشمزه در شکل های خرسی، ماری و انواع حیوانات تولید میشود جالبه بدونید سازنده این محصول خوشمزه شخصی به نام هانس بوده که در سال 1920 که کارگر ساده قنادی بوده و عاشق کار آبنبات سازی بوده است.در اول کار به کمک همسرش شروع به ساخت آب نبات میکنه و بعد از دوسال که در شهر آلمان معروف شد به وسیله ژلاتین پاستیل خوشمزه خرسی درست میکنه و اسمشو هاربیو مخفف اسم خودش هانس میگذارد.
اقای هانس در جنگ جهانی دوم تا مرز تعطیل شدن میرن در همین وقت ورشکستگی اقای هانس فوت میکند و همسر ایشون و پسرانشون بعد از جنگ جهانی دوباره مشغول به کار می شوند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما