پاستیل شکری دراز شیبابا

پاستیل یک خوراکی مقوی و لذیذ است که مورد علاقه کودکان و حتی بزرگسالان بوده و در طعم، رنگ و فرم های متنوع و اشتها برانگیزی تولید و بسته بندی می شود. پاستیل شکری دراز شیبابا  یکی از با کیفیت ترین مدل های پاستیل می باشد که در تولید آن از عصاره های میوه ای خالص و مقوی استفاده می شود. پاستیل ها براساس مواد تشکیل دهنده انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها پاستیل روغنی، پاستیل پشمکی و پاستیل شکری می باشند. این خوراکی را در میان وعده‌ های خود و کودکانتان می توانید مصرف کنید که بسیار سالم و لذت بخش است.

 

پاستیل شکری شیبابا

پاستیل شکری شیبابا

پاستیل به نام آبنبات ژله ای نیز در بین مردم ایران و جهان شناخته می شود و در واقع یک نوع شیرینی ژله ای بوده چون در ترکیب آن از ژلاتین طبیعی و تازه استفاده می شود و حالت کشسانی و چسبندگی به آن می دهد و بدین ترتیب در فرم و شکل های متعددی تولید و فرآوری می شود. پاستیل شکری دارای مقدار چشم گیری شکر، رنگ خوراکی ارگانیک، شربت گلوکز و ژلاتین است. در شرکت های صنایع غذایی ایرانی پاستیل های رنگی در شکل های کوچک و بزرگی با کیفیت عالی تولید می شود که طعم و عطر آن بسیار عالی و دلپذیر می باشد و تمامی مراحل تولید، فرآوری و بسته بندی محصول زیر نظر متخصصان این رشته می باشد‌ و تمامی نکات بهداشتی در روند تولید این خوراکی لذیذ انجام می گیرد.

پاستیل از تنقلات محبوب بچه ها بوده بنابراین مهم است که در تهیه آن از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده شود تا مواد مغذی بسیاری را به بدن آن ها برساند. پاستیل شکری شیبابا یک خوراکی با شیرینی ایده آل است و برای افراد مبتلا به دیابت خطری ندارد و در شکل‌ های جذاب و خوشرنگی تولید می شود. پاستیل شکری یک شیرینی دلچسب و فانتزی است که در طعم های شیرین و ترش تهیه می شود و روی سطح آن دانه های ریز شکر قرار دارد و در واقع در زمان تولید آن را در شکر غلتانیدند و به همین سبب بسیار خوشمزه و لذیذ بوده و طعم آن را همه دوست دارند. پاستیل شکری شیبابا به دلیل بسته بندی شیک و جذاب و کیفیت بالا محصول میزان فروش زیادی در بازار های داخلی دارد.

 

پاستیل دراز ترش

پاستیل دراز ترش

پاستیل یک نوع آبنبات بوده که اولین بار توسط یک قناد و شیرینی پز آلمانی درست شده است و سپس به یک خوراکی پرطرفدار در این کشور تبدیل شده است و بعد از آن به کشور های دیگر نیز برده شده است که امروزه در سراسر جهان با کیفیت عالی و در طعم و شکل های مختلفی به صورت عمده تولید می شود. پاستیل در کارخانه های صنایع غذایی در شکل های خرسی، قورباغه، کرم، بستنی، بطری نوشابه ای، آلبالو، پرتقال، توت فرنگی، سیب و همبرگر کوچک طراحی می شود که سبب جذب مشتری برای خرید این محصول شده و کودکان شکل های مختلف آن را دوست دارند.

در کارگاه های تولید پاستیل این محصول بدون دخالت دست و با تجهیزات مدرن تولید می شود. یکی از شکل های جدید و مشتری پسند این خوراکی پاستیل دراز ترش است که طعمی دلچسب و اشتها آور دارد. در واقع پاستیل دراز ترش از عصاره میوه های ترشی مثل : انار، آلبالو، گوجه سبز، تمشک و آلو به دست می آید و بعد از درست کردن ترکیب اصلی پاستیل آن را در قالب هایی می ریزند که به صورت رشته ای بوده و یا آن را ابتدا به صورت یک رشته پهن و ظریف تولید کرده و سپس با دستگاه به اندازه های باریکی برش می دهند که بسیار خوشرنگ و دلچسب می باشد.

پاستیل دراز ترش در رنگ های سبز، قرمز و زرشکی تولید شده و در رشته های کوتاه و بلند و در بسته بندی های کوچک و بزرگی قرار می گیرند. این پاستیل ها را می توانید به عنوان یک خوراکی سالم در دورهمی ها و جشن ها برای پذیرایی از مهمان ها استفاده کنید. پاستیل های دراز ترش را می توانید در فروشگاه های اینترنتی به صورت آنلاین سفارش دهید که قیمت مناسب تری دارند.

 

پاستیل خانگی بدون قالب

پاستیل خانگی بدون قالب

پاستیل از تنقلات محبوب و پرطرفدار در بین کودکان و نوجوانان است و همیشه آن را در برنامه غذایی خود دارند پس بهتر است برای اطمینان از کیفیت و تمیز بودن محصول خودمان در خانه آن را تهیه کنیم. پاستیل خانگی بدون قالب از نظر تازگی و طعم می تواند از پاستیل های کارخانه ای حتی بهتر نیز باشد. برای تهیه این خوراکی رنگی ابتدا باید مواد اولیه مورد نیاز را به اندازه کافی آماده کنید و در تهیه آن تناسب را بین اندازه مواد اولیه حفظ کنید که طعم و مزه ی آن عالی و دلپذیر باشد.

برای تهیه پاستیل خانگی بدون قالب می توانید محصول را در یک ظرف مستطیلی تهیه کنید و بعد از آن که سفت شد آن را به صورت رشته ای برش بزنید که خوردن آن برای شما و کودک تان راحت تر باشد. برای تهیه پاستیل خانگی بدون قالب به اسانس یا رنگ خوراکی، شکر سفید ، پودر ژلاتین، آب آشامیدنی و آبمیوه یا نوشابه نیاز دارید که در ابتدا ژلاتین را در آب ترکیب کنید و سپس در روی بخار کتری قرار دهید تا به روش بن ماری در آب حل شود.

سپس شکر سفید و آبمیوه را مخلوط کرده و روی حرارت ملایم بگذارید تا به جوش بیاید و سپس اسانس یا رنگ خوراکی را به‌ آن می افزاییم و خوب که هم زدیم ژلاتین حل شده را نیز به آن اضافه می کنیم و در ظرف مناسب قرار داده و به مدت دو تا سه ساعت در یخچال قرار دهید و بعد برای جدا کردن آن کمی شکر روی آن ریخته و از ظرف خارج کنید و بعد به شکل های رشته ای و مربعی کوچک برش بزنید.

به دلیل مواد اولیه ارگانیک و تازه پاستیل های گیاهی از خوشمزه ترین و پر خاصیت ترین پاستیل ها در بازار های داخلی و فروشگاه های اینترنتی است و توصیه می شود حتما یکبار هم که شده مزه آن ها را امتحان کنید که بسیار لذیذ و خوشمزه هستند. نکته دیگر این که پاستیل های گیاهی مواد افزودنی غیر مجاز و رنگ های مصنوعی در ترکیب خود ندارند و تمام طعم، مزه و رنگ این پاستیل ها متاثر از همین دانه های گیاهی معطر می باشد با همین سبب ارزش غذایی بیشتری نسبت به نمونه های دیگر دارند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما