پاستیل سطلی 300 گرمی شیبا

شیبا یکی از بهترین برندهای معروف پاستیل در ایران است. یک ظرف پر از نوشابه‌های پاستیلی با طعم‌های متنوع و به شکل های متنوع «شیبا» منتظر شماست. شیبا با انجام این حرکت این امکان را به مخاطبینش داده است تا پاستیل‌ها را در ظرف با خود به همه جا ببرند و مدت زیادی آن را داشته باشند. شیبا در زمینه تولید آب‌نبات و آدامس هم فعال است و در سوپرمارکت‌های ایرانی هم به وفور یافت می‌شود. علاقه به پاستیل محدودیت سنی ندارد و کودکان و بزرگسالان اکثرا این خوراکی را بسیار دوست دارند و اغلب در سبد تنقلات دیده می‌شود. بسته 300 گرمی شیبا در بسته‌بندی سطلی پلاستیکی قرار گرفته است تا راحت آن را به هر کجا که خواستید ببرید و به اندازه‌ی دلخواهتان از آن استفاده کنید.همچنین برند شیبا از مواد های طبیعی و ارگانیک برای پاستیل استفاده می کند، زمانی که حرف از مواد افزودنی به‌میان می‌آید، اغلب مواد مضر را تصور می‌کنید. حق هم دارید. چراکه رنگ‌های مصنوعی اثری مثل بیش‌فعالی و آلرژی بر بچه‌ها دارند. اما همه‌ی افزودنی‌های خوراکی مضر نیستند.

در سال‌های اخیر، پیشرفت زیادی در زمینه‌ی تولید رنگ‌های طبیعی و بهداشتی اتفاق افتاده و این پیشرفت، بر تولید پاستیل با رنگ و مزه‌ی طبیعی اثر فراوانی داشته است. اخیرا نیز بعضی از برند‌ها، رنگ طبیعی و ارگانیک را جایگزین رنگ مصنوعی کرده‌اند.پاستیل به عنوان یک میان وعده ی پرطرفدار در بین تمام گروه های سنی از کودکان تا بزرگسالان، در طعم ها و اشکال بسیار متنوعی در دنیا تولید و عرضه می­شود. از پاستیل برای تزیین کاپ کیک، بستنی، شکلات، شیرینی و تهیه دسرهای دیگر نیز استفاده می­شود.

البته فراموش نشود که هنگام خرید پاستیل باید دقت کنید از رنگ‌های طبیعی و ژلاتین حلال در آن استفاده شده باشد.

 

پاستیل هاریبو 160 گرمی

پاستیل هاریبو 160 گرمی

نرم و اسفنجی بودن پاستیل هاریبو باعث شده تا بیشتر برای کودکان مورد مصرف قرار بگیرد.

اگر دقت کرده باشید بعضی از پاستیل ها میزان سفتی و کشش آنها زیاد است این پاستیلها گزینه ی خوبی برای انتخاب نیستند؛ اما پاستیل هاریبو بافت آن به گونه ای می باشد که نرم است و به راحتی نیز جویده می شود و به دندان هیچگونه آسیبی وارد نمی کند.

علاقه ی شدید کودکان و حتی بزرگسان به پاستیل باعث شده تا در سطح جهان و حتی ایران کشورهای زیادی این نوع محصول را تولید کنند.

در ایران این محصول در بهترین کارخانه های سطح کشور تولید شده و به فروش می رسد. سایت ما نیز به صورت مستقیم از این کارخانه ها تهیه کرده و به فروش می رساند. از بهترین و مقرون به صرفه ترین پذیرایی برای مهمانیها می توان به پاستیل هاریبو 160 گرمی اشاره کرد.

این محصول بهترین گزینه برای پذیرای در مراسمهای مختلف می باشد و حتی به عنوان یک هدیه ی جذاب و خوشمزه برای کودکان می تواند این نوع پاستیل باشد.

تنوع زیاد در بسته بندی باعث شده تا بسیاری از کودکان از این محصول استقبال کنند.

پاستیلها در بسته بندیهای ظروف درب دار پلاستیکی به صورت پرس شده و یا در بسته بندیهای جعبه ای در حجمهای زیاد تر به فروش می رسد که طراحی ظروف آنها بسیار زیبا و رنگی می باشد.

بسته بندی شکیل و زیبا در فروش یک محصول تاثیر زیادی دارد زیرا باعث جلوه ی بیشتر محصول می شود و مشتریان را به خود جذب می نماید. این خوراکی خوشمزه در بین افراد طرفداران زیادی دارد و گروهی از متخصصان تغذیه با مصرف آن موافقند و نه تنها خوردن آن را در حد معمول نه تنها مضر نمی دانند، بلکه کلی هم خاصیت و فایده برای آن ذکر می کنند.

 

طرز تهیه پاستیل نوشابه ای

طرز تهیه پاستیل نوشابه ای

پاستیل ها انواع مختلفی دارند که یکی از خوش طعم ترین آنها پاستیل نوشابه ای است با جست و جو در تاریخچه پاستیل ها در میابیم که آنها نوعی آبنبات ژله ای هستند که طعم های شیرین و گاهی ترش دارند و در طعم های مختلفی با رنگ های متنوع که هر کدام بیانگر طعم آن شیرینی کوچک است، تولید می شوند مواد اولیه این خوراکی ها شکر سفید، آب میوه، طعم دهنده ها، رنگ های خوراکی و از همه مهمتر پودر ژلاتین است؛ که سبب ایجاد حالت ژله ای در این مواد می شود در سال 1922 در کشور آلمان مردی که دارای یک کارگاه شیرینی پزی بود؛ این ترکیب را کشف کرد و پس از آن با انتقال آن تولید این خوراکی خوشمزه در دنیا همه گیر شده است و از دسته معروف ترین مدل های تولید شده پاستیل نوع خرسی و بعد از آن نوع نوشابه ای معروف هستند. امروزه پاستیل ها در طرح و مدل های مختلفی از جمله مدل های کرمی، طرح موسیقی و ساز ها، حیوانات و اشیاء مختلف و حتی حروف انگلیسی که می توان برای کودکان شکمو استفاده کرد. دراین قسمت مقاله اول قصد داریم برای شما طرز تهیه یک پاستیل نوشابه ای خانگی قرار بدهیم پس با ما همراه باشید. با اضافه نوشابه ای که گاز ان رفته و دیگر جز یک نوشیدنی گازدار محسوب نمیشود میتوان یک پاستیل خوشمزه اماده کرد…

مواد لازم :

نوشابه دلخواه : دو پیمانه

پودر ژلاتین : دو قاشق غذاخوری برای هر دو پیمانه

طزر تهیه

اول از همه نوشابه با رنگ و طعم مورد علاقتون رو اندازه گیری کنید.بعد داخل یه قابلمه یا یک کاسه بریزید و روی حرارت قرار دهید.اجازه بدهید تا نوشابه برای چند دقیقه بجوشد و حجم ان کمتر شود. میزان غلظتش به خود شما بستگی دارد، اما با حرارت ملایم ده دقیقه بجوشد کافی است.

سپس نوشابه را داخل یک ظرف منتقل کنید. دو سه دقیقه بهش فرصت بدهید و در ان لحظه پودر ژلاتین را به روی ان بریزید و سریع هم بزنید.خوب باهم مخلوط کرده تا ژلاتین در نوشابه کاملا حل بشود.

حالا این ترکیب را داخل قالب های سیلیکونی بریزید و داخل فریزر بگذارید تا زمانی که پاستیل کاملا ببندد.

اگر کار کردن با پودر ژلاتین برای شما سخت است، میتوانید اصلا نوشابه را نجوشانید و پودر ژلاتین را روی نوشابه بریزید و بعد نوشابه را به روش بن ماری حرارت بدهید تا ژلاتین حل شود.تمام مواد را داخل قالب بریزید و در فریزر قرار دهید.

البته اگر روی پاستیل آماده شده هم شکلات آب شده بریزید آن موقع شکلات پاستیلی درست کرده اید.

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما