پاستیل رنگی شکری

انواع پاستیل رنگی بافت جویدنی و لطیف خود را از مخلوطی از ژلاتین، رنگ خوراکی، شیرین کننده ها و طعم دهنده به دست می آورد. هانس ریگل اولین کسی بود که این معجون مقاومت ناپذیر را ابداع کرد که در سراسر اروپا محبوبیت پیدا کرد. جالب است بدانید که این تنقلات خوش طعم تا دهه 1980 در اینجا در ایالات متحده محبوب نشدند. این پاستیل های رنگی کوچک و در عین حال خوشمزه تقریباً در هر رنگی که می توانید تصور کنید وجود دارند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پاستیل های رنگی و شکلات تخته ای کارات با انواع برندهای ایرانی و خارجی قابل عرضه می باشند که در این زمینه می توان درصد سودآوری های متنوعی را در نظر گرفت. تولید پاستیل رنگی با بسته بندی های کیلویی به عنوان یکی از فرایندهایی می باشد که امروزه توسط شرکت های متعددی انجام می پذیرد و در این زمینه معرفی پاستیل های ایرانی می تواند مزیت های بیشماری را برای خرید عمده از سوی مشتریان به همراه آورد. در این زمینه از جمله این ویژگی های قابل بیان می توان به امکان خرید پاستیل هایی متنوع با ارزان ترین قیمت ممکن اشاره نمود که به همین منظور با معرفی پاستیل های ژله ایرانی، عرضه انواع شکل و طعم های میوه ای و … را برای مشتریان امکان پذیر ساخته ایم.

همانطور که می دانید پاستیل، یک خوراکی خوش مزه و ژله ایی مانند است که به گروه تنقلات هم وابسته است. این خوراکی ، میان کودکان و بزرگسالان محبوب است. پاستیل ها دارای رنگ ها و طعم های متفاوتی هستند. علت تفاوت و گوناگونی رنگ و طعم پاستیل، استفاده از عصاره های میوه در تهیه و ساخت این ماده خوراکی است. از جمله طعم های این ماده خوراکی که می توان نام برد:

پاستیل ترش، که ممکن است در ساخت آن از لیمو یا میوه های ترش استفاده کنند‌.

پاستیل نوشابه ای، که همانند نوشابه شیرین است‌.

پاستیل خرسی، که در تهیه آن از همه نوع طعم میوه استفاده می شود.

پاستیل حروف الفبا، که باز هم مثل پاستیل خرسی، دارای رنگ ها و طعم های متفاوت است.

پاستیل های دیگری هم هستند که با توجه به رنگ و مزه شان، دارای طعم های گوناگون هستند در بین همه این مارک ها و برندهای پاستیل ها، پاستیل نوشابه ایی و حروف الفبا از همه مشهور تر و پر طرفدار تر هستند.

 

انواع پاستیل های امروزی در شکل و قالب های متفاوتی تولید می شوند. امروزه با در دسترس داشتن مواد سازنده ی آن می شود در خانه آن را تهیه کرد. پاستیل ارگانیک شیرینی به مراتب کمتری نسبت به پاستیل های میوه ای دارند. پاستیل ها آبنبات های کش سان و نرمی هستند که در دنیا طرفداران بسیاری دارد. برای جذابیت بیشتر در شکل هایی چون،حیوانات،خوراکی های اشپزخانه، تولید می شود که رنگ و طعم دهنده های متنوعی در آن ها استفاده شده است.

هم چنین برای ساختن پاستیل ها از ژلاتین گاو و خوک استفاده می کنند که پزشکان علم تغذیه استفاده از ژلاتین خوک را جایز و مناسب نمی دانند. مصرف پاستیل برای تمامی دوره های سنی مناسب است چون باعث ترمیم غضروف های از دست رفته می شود. ژلاتین موجود در پاستیل حاوی پروتئینی است که اسید آمینه ی ضروری و مورد نیاز بدن را داراست. هرگز پاستیل را به کودکان زیر دوسال ندهید چون باعث ضعف در سیستم ایمنی آن ها می شود و در گوارش آن ها موجب ناراحتی می گردد، کودکان شیرخوار با کندن تکه ای از پاستیل نیز امکان خفه شدن را دارند.

هم چنین مواد غذایی ارگانیک همانطور که از نامشان مشخص است، یعنی عاری از هر گونه مواد شیمیایی و مصنوعی همچون آفت کش ها،سموم،مواد نگه دارنده و….در بسیاری از کشورهای پیشرفته بر روی محصولات برچسب ارگانیک زده می شود تا مصرف کننده با دیدن آن پی به ارگانیک بودن آن ببرد. پاستیل ارگانیک تمامی این صفات را داراست و برای سلامتی و رشد استخوان ها بسیار مفید است.

البته بسیاری پاستیل های دیگر با طعم های گوناگون در بازار وجود دارند که از لحاظ شکر ظاهری بصورت رشته ای با یکسری دانه که از روی ظاهر نمی توان تشخیص داد نمک است یا شکر می باشند که پس از خواندن اطلاعات مخصوص مربوط به محصول شما متوجه می شوید که این پاستیل ها که اغلب تولیدکنندگان ان ها نیز شرکت های داخلی هستند به شکل لوله ای و رشته ای با طعم ترش و شکر پاشی شده هستند.

 

پاستیل طرح نیمرو

پاستیل طرح نیمرو

پاستیل طرح نیمرو یکی از محبوب ترین مدل های پاستیل در بین کودکان است که به دلیل دارا بودن شکل و ظاهری زیبا، بسیار پرفروش هستند. یک آدم خلاق که در آشپزخانه‌ی خانه‌اش آبنبات درست می‌کرده تصمیم گرفت کمی ژلاتین و اسانس میوه به آبنبات‌هایش اضافه کند و البته برای تغییر دادن ظاهر خسته‌کننده‌ی آبنبات‌ها آن‌ها را داخل قالب‌های خرسی ریخت و به همین سادگی اولین پاستیل خرسی‌ها متولد شدند.

انواع پاستیل و شکلات تخته ای کوچک و خواص آن برای بدن پاستیل‌ها امروزه انواع و اقسام شکل‌ها و طعم‌های مختلف را به خود گرفته‌اند. از پاستیل نوشابه‌ای که کاملا طعم نوشابه را در دهانتان ایجاد می‌کند تا پاستیل توت‌فرنگی که عطر خوبش بیشتر بچه‌ها را به خود جلب می‌کند. پاستیل هم مانند ژله، ژلاتین دارد و همان‌طور که می‌دانید این ماده خواص زیادی برای بدن انسان دارد. ژلاتین از پوکی استخوان جلوگیری می‌کند و التهاب مفاصل را کاهش می‌دهد.

پاستیل‌ها خوراکی‌های کم شیرینی هستند و همین باعث شده است خطر کمتری برای بیماران دیابتی داشته باشند. کم‌کالری بودن این خوراکی آن را به تنقلات مناسبی برای کودکان کرده است. همچنین در ترکیبات پاستیل آمینواسیدهای زیادی وجود دارد که در بازسازی بافت‌های پوستی کاربردی‌اند. ویتامین ب موجود در بسیاری از مدل‌های پاستیل می‌تواند در خلق‌وخوی انسان مؤثر باشد و به درمان افسردگی خفیف کمک کند. البته باید توجه داشته باشید که این خوراکی نمی‌تواند نیازهای بدن مانند کلسیم را تأمین کند یا جایگزین میوه‌ها شود. مصرف زیاد این خوراکی مانند هر چیز دیگری برای بدن مضر است و نباید در خوردن آن زیاده‌روی کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما