پاستیل خارجی ترش کره ای

تنقلات متنوعی در دنیا وجود دارد که مردم طرفدار آن هستند اما محبوبیت پاستیل با دیگر تنقلات فرق دارد. مهم نیست در چه سنی هستید پاستیل همیشه یکی از انتخاب های شما در هنگام خرید تنقلات می باشد. تنوع در مزه و ظاهر پاستیل ها باعث چند برابر شدن جذابیت آن شده است. یکی از محبوب ترین نوع پاستیل، پاستیل خارجی ترش کره ای است. این محصول همانند اسمش مزه ترشی دارد و برای کسانی که طرفدار طعم های ترش هستند مناسب است.

پاستیل خارجی ترش کره ای

پاستیل خارجی

پاستیل‌ها از جمله تنقلات خوشمزه ای هستند که هم توسط تولیدکنندگان داخلی ساخته می‌شوند و هم افراد زیادی در زمینه واردات این محصول از خارج از کشور فعالیت می‌کنند. در گذشته پاستیل خارجی به دلیل تنوع بیشتر و کیفیت بهتری که به نسبت پاستیل‌های ایرانی داشت، خریداران و طرفداران بیشتری داشت، اما امروزه و با بهبود کیفیت پاستیل‌های تولید شده در داخل کشور، پاستیل خارجی نیز به اندازه گذشته در بین مردم محبوب و پرطرفدار نیست.

ما در این مقاله به معرفی انواع مدل‌های پاستیل‌ها پرداخته و تلاش می‌کنیم با ارائه اطلاعات مهم درباره این خوراکی خوشمزه، به شما کمک کنیم تا در هنگام خرید، بتوانید بهترین پاستیل را انتخاب و خریداری نمایید.

پاستیل خارجی دیجی کالا

انواع پاستیل‌ها با شکل‌های جذاب و طعم‌های بی‌نظیر خود، در بین همه مردم و خصوصا کودکان بسیار پرمصرف و محبوب هستند به طوری‌که می‌توان آنها را یک انتخاب مناسب برای هدیه دادن در مناسبت‌های مختلف به کودکان و حتی بزرگسالان نیز دانست.

اگر شما نیز طرفدار پاستیل خارجی هستید و می‌خواهید پیش از خرید با انواع برندهای پاستیل خارجی و قیمت‌های آن آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم با جست و جو کردن عبارت پاستیل خارجی دیجی کالا، به این سایت فروش آنلاین سری زده و با بررسی برندهای مختلف پاستیل خارجی، قیمت‌ها و تفاوت‌های انواع برندهای تولیدکننده پاستیل خارجی را بررسی کرده و سپس نسبت به خرید پاستیل خارجی موردنظر خود اقدام نمایید.

پاستیل خارجی ترش

دلیل ترش بودن این نوع پاستیل‌ها نیز استفاده از طعم دهنده‌ها و اسانس‌های ترش طبیعی در حین درست کردن این خوراکی می‌باشد. پاستیل‌ها علاوه بر تنوع زیاد در برندهای تولیدکننده، تنوع بسیار زیادی در طرح و همچنین مزه نیز دارند و معروف‌ترین پاستیل‌های خارجی، شامل پاستیل خارجی ترش، پاستیل خارجی شیرین و پاستیل خارجی تخم مرغی می‌شود.

پاستیل خارجی ترش را می‌توانید از تمامی مراکز فروش معتبر این کالا در سراسر کشور به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری نمایید. همچنین این محصول به شکل‌های مختلف و زیادی مانند پاستیل ترش نواری، پاستیل خارجی ترش قلبی و یا پاستیل خارجی ترش با طرح حیوانات جنگل در بازار موجود بوده و می‌توان خریداری کرد.

پاستیل خارجی ترش

پاستیل چشمی کره ای

نوع دیگر از پاستیل، پاستیل چشمی کره ای است،پاستیل چشمی کره ای از جمله مدل‌های خوش طعم و محبوب در بین طرفداران پاستیل در بازار جهانی به شمار می‌رود. همان‌گونه که در بخش‌های ابتدایی این مطلب نیز اشاره کردیم، پاستیل‌ها در شکل‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که دلیل این تنوع بالا در مدل‌های پاستیل افزایش جذابیت برای جلب نظر افراد خصوصا کودکان جهت خریدن و امتحان کردن همه‌ی مدل‌های آنها می‌باشد.

پاستیل چشمی کره ای نیز یکی از این هزاران مدل پاستیل‌ها است که در طول ساخت تلاش کرده‌اند آن را شبیه به چشم انسان‌ها تولید کنند. این نوع پاستیل‌ها رنگ‌های مختلف و زیادی دارند و غالبا دارای مزه‌ی شیرین نیز هستند.

پاستیل کره ای

کشور کره جز پیشرفته ترین کشورهای حال و حاضر جهان می باشد، یکی از منابع تولید انواع پاستیل این کشور است و پاستیل کره ای بسیار خوشمزه و محبوب در سراسر جهان می باشد.

کشور کره با سالها تجربه در زمینه تولید انواع پاستیل، آبنبات و شکلات، توانسته است سهم بالایی در بازار جهانی این خوراکی‌ها کسب نماید و به یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان این محصولات در سراسر جهان تبدیل شود. در سال‌های اخیر تاجران زیادی که در زمینه واردات خوراکی و مواد غذایی فعالیت می‌کنند، پاستیل‌های کره ای با مدل‌ها و طعم‌های مختلف را به کشور وارد کرده و سهم خوبی را نیز در بازار این محصول به دست آورده‌اند.

پاستیل خارجی ترش

پاستیل ایرانی

پاستیل ایرانی ضمن برخورداری از کیفیت طعم و مزه‌ی پاستیل‌های خارجی، از قیمت کمتری نسبت به آنها نیز برخوردار است، همین ویژگی سبب شده تا افراد زیادی در هنگام خرید پاستیل، پاستیل ایرانی را انتخاب نمایند، زیرا پاستیل یکی از تنقلاتی به حساب می‌آید که قیمت زیادی دارد و از این رو افراد زیادی به دنبال خرید این محصول با قیمت ارزان‌تر هستند.

در طی دهه‌های اخیر و با پیشرفت صنعت تولید خوراکی و از طرفی افزایش اشتیاق افراد به خرید محصولات ایرانی و کمک به رونق صادرات کشور از این طریق، پاستیل ایرانی نیز جایگاه خوبی در بازار خرید و فروش این خوراکی پیدا کرده است.

ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که اگر به دنبال خرید پاستیل باکیفیت و در عین جال ارزان هستید، توصیه می‌کنیم به سراغ خرید کیلویی و عمده این محصول از فروشندگان مستقیم آن باشید، زیرا فروشندگان واسطه و غرفه داران کوچک برای کسب سود بیشتر، این محصول را با قیمت ارزان‌تر از تولید کنندگان تهیه کرده و سپس با قیمت بیشتر به شما می‌فروشند.

پاستیل ترکیه

از دیگر کشورهای تولید کننده انواع پاستیل ها، کشور ترکیه است و با توجه به نزدیکی کشور ما با کشور ترکیه و همچنین بالا بودن میزان روابط تجاری بین دو کشور، پاستیل ترکیه را نیز می‌توانید به راحتی در اکثر فروشگاه‌ها و مغازه‌های فروش این محصول در سراسر کشور پیدا کنید.

یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین انواع پاستیل ترکیه در کشور ما پاستیل‌های بستنی ترکیه‌ای هستند. این پاستیل‌ها که به شکل بستنی‌های قیفی بوده و دارای رنگ کرمی و صورتی هستند، با مزه و طعم شیرین و دلنشین خود، خریداران بسیار زیادی در بازار پاستیل دارند.

پاستیل ترکیه

صادرات پاستیل

یکی از اصلی‌ترین فواید صادرات پاستیل و شکلات به کشورهای همسایه این است که به دلیل نزدیک بودن مسافت بین دو کشور، ضمن کاهش خطر خراب و فاسد شدن و یا آب شدن شکلات‌ها و پاستیل‌ها، هزینه‌ی ترانسفر و حمل و نقل این کالاها نیز به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند، که این موضوع سبب بیشتر شدن سود صادر کنندگان پاستیل می‌شود.

همانطور که در بخش‌های قبل نیز به آن اشاره شد با توجه به پیشرفت دستگاه‌های تولیدی کشور و همچنین افزایش توانایی تولیدکنندگان داخلی، امروزه بسیاری از تولیدکنندگان داخل کشور در زمینه صادرات پاستیل نیز فعالیت می‌کنند. در طی سالهای اخیر یکی از زمینه‌های پرسود و پررونق صادرات مواد خوراکی در کشور، صادرات پاستیل و شکلات محلی به سایر کشورها مخصوصا کشورهای همسایه بوده است.

پاستیل به انگلیسی

اگر به دنبال ترجمه کلمه پاستیل به زبان انگلیسی هستید، با جست و جو کردن این واژه در دیکشنری‌های مختلف به کلمه‌ی Gummi Candy می‌رسید که ترجمه لغت به لغت و لفظی آن همان آدامس آبنباتی می‌باشد. در واقع می‌توان گفت با توجه به بافت شیرین شبیه به آدامس کوهی این خوراکی، این ترجمه و نام برای آن انتخاب شده است.

پاستیل من به انگلیسی

علاوه بر واژه Gummi Candy، واژه Pastel نیز در زبان انگلیسی به معنی پاستیل می‌باشد و اگر پاستیل من را در دیکشنری‌ها جست و جو کنید خواهید دید که بیشتر از این واژه در ترجمه‌ها استفاده شده است. در نهایت هر دو این واژه‌ها برای استفاده به جای واژه پاستیل در زبان انگلیسی کاربرد دارند.

پاستیل من به انگلیسی

در پایان مقاله پیشنهاد می‌دهیم اگر چنان‌چه قصد خرید پاسیتل خارجی ترش کره ای و یا هر نوع دیگری از این محصول را دارید، با پر کردن فرم دریافت مشاوره موجود در همین صفحه، به طور رایگان با کارشناشان فروش مجموعه ما در ارتباط باشید و ضمن گرفتن تمامی راهنمایی‌های لازم پیش از خرید، از امکان خرید اینترنتی این محصول با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، برخوردار شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما