کارخانه پاستیل هیرتامین ترش + تولید پخش عرضه

یکی از محبوب ترین خوراکی کودکان پاستیل است که امروزه به شیوه های مکملی و دارویی ترش هم در بازار وجود دارد مانند کارخانه  هیرتامین که در تولید و پخش و توزیع و عرضه این محصول به تمام دنیا فعالیت دارد.

پاستیل هیرتامین ترش

یکی از انواع خوراکی های مقوی و ویتامینه برای بدن پاستیل هیرتامین است که در طعم های ترش و شیرین و ملس وجود دارد. این پاستیل ها به علت وجود ویتامین های خاص کاربرد های متفاوت دارد برای مثال پاستیل هایی هستند که به علت وجود ویتامین های به کار رفته در آن برای کم خونی مناسب هستند یا نوع دیگر که برای ریزش مو یا نوع دیگر برای افزایش قد و غیره استفاده می شود. به همین دلیل است که پاستیل ها انواع مختلفی دارند.

در پاستیل تقویت کننده مو ویتامین هایی از جمله A ،D3 ،B6 ،C ،B3 ،B5 ،B12 ،B9  و همچنین سلنیوم و فلفل سیاه و آهن و زینک و عصاره توت فرنگی و ویتامین های سیب به کار رفته است که بسیار برای تقویت مو و ریشه آن مقوی هستند و باعث افزایش رشد و کلفتی تار موها می شود.

این نوع پاستیل ها به علت تفاوتی که با پاستیل های خوراکی دارند باید در مصرف آنها دقت کرد زیرا خواص دارویی دارند و مصرف بیش از اندازه آنها می توان موجب آسیب رساندن به بدن شما شود یا به عکس عمل کند. برای مصرف پاستیل خوراکی باید با پزشک مشورت کرد و طبق گفته آن مصرف کرد ولی به طور معمول پزشکان مصرف آن را روزی یک عدد توصیه کرده اند.

هنگام مصرف پاستیل دارویی باید آن را به طور کامل بجوید و نباید درسته خورده شود اما می شود هر ساعتی از شبانه روز آن را مصرف کرد و مصرف آن می توان بدون آب باشد. حتی این روش تاثیر پاستیل دارویی را بیشتر هم می کند.

کارخانه پاستیل هیرتامین ترش

امروزه برای تقویت بدن از مکمل های مختلفی استفاده می کنند که کارخانه ها آنها را تولید می کنند. هیرتامین برند آمریکایی است که در راستای تولید پاستیل های ترش و شیرین و مقوی فعالیت می کند.

در برخی از پاستیل های خوراکی مواد مختلفی به کار رفته مانند توت فرنگی و انار و سیب و پرتقال و دیگر میوه ها که علاوه بر طعم میوه ای و رنگ زیبا به پاستیل ها خواص درمانی و ویتامین های مورد نیاز بدن را افزایش می دهد. در این قسمت شما را با چند نمونه از طعم های پاستیلی آشنا می کنیم تا بتوانید بهتر پاستیل مورد نیاز بدن خود را انتخاب کنید.

کارخانه پاستیل هیرتامین ترش

1 – پاستیل میوه ای با طعم انار یک پاستیل ترش مزه است انار پوست کلفت و سختی دارد که به راحتی کنده نمی شود اما درون آن دانه های انار به هم چسبیده به زیبایی چیده شده اند که سرشار از ویتامین و آهن هستند دانه های انار بسته به نوع آن ترش مزه و شیرین هستند.

انار برای جلوگیری از بروز آلزایمر بسیار مناسب است و همچنین از ابتلا به سرطان نیز جلوگیری می کند. از دیگر خواص انار می توان به ضد التهاب بودن و جلوگیری از چاقی مفرط و جلوگیری از سرطان سینه و سرطان روده و کاهش قند خون و کمک به بهبود فرایند هضم غذا اشاره کرد.

2 – پاستیل میوه ای با طعم توت فرنگی یکی از محبوب ترین پاستیل ها در بین دختران است. در بین افکار مردم شایع است که توت فرنگی برای زیبایی پوست و جوان سازی استفاده می شود اما با تحقیق دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که توت فرنگی برای سلامت قلب بسیار مفید است و باعث جلو گیری از ابتلا به بیماری قلبی عروقی می شوند. اگر شخصی بیماری قلبی دارد مصرف توت فرنگی در بهبود حال به او کمک شایانی می کند.

3 – پاستیل میوه ای با طعم پرتقال که یکی دیگر از میوه های ترش مزه است که دارای خواص بسیار است. در ابتدا تمامی پرتقال های به صورت ترش مزه بودند که به مرور زمان با اصلاح ژنتیکی پرتقال های بزرگ تر و شیرین تر نیز تولید شد پرتقال در جلوگیری از سرما خوردگی نقش بسیاری دارد و از آن می توان دمنوشی مقوی و بسیار کار آمد را تهیه کرد.

به صورتی که پرتقال را برشهای نازک می دهید و آن را خشک کنید و با آب جوش و دو قاشق عسل و یک لیموی تازه در قوری بریزید و بگذارید به مدت 15 دقیقه در حرارت ملایم دم بکشد. پرتقال برای تقویت کبد و ریه و استخوان بندی کودکان و کاهش وزن و پاک سازی روده مناسب است.

4 – پاستیل میوه ای با طعم موز یک میوه فوق العاده و سرشار از ویتامین است که بسیار مقوی و دارای خواص فراوان است که بومی منطقه شرق آسیا است. موز در تقویت سیستم گوارش و تنظیم قند خون و یک میوه بسیار مفید در رژیم غذایی است.

5 – پاستیل میوه ای با طعم نعنا یک پاستیل تند است اما خواص بسیار زیادی دارد که برای تمامی اعضای بدن ما مفید است. نرم کردن گرفتگی های عضلانی و صاف و تمیز کردن پوست و بازگشایی راه های تنفسی و مانع از بروز آلرژی و مبارزه با سرما خوردگی و شادابی انرژی بخشی و بهداشت دهان و دندان از خواص نعنا و خوراکی هایی با طعم نعنا هستند.

تولید پاستیل هیرتامین

یکی از شرکت های بزرگ در حوزه تولید پاستیل برند هیرتامین است که پاستیل های تقویتی تولید می کند.

تولید پاستیل هیرتامین

یکی از خوراکی های محبوب کودکان پاستیل است که به آن علاقه شدیدی دارند و در طول روز آن را به شدت در میان وعده های غذایی مصرف می کنند. پس بهتر است که از پاستیل مکملی و تقویت کننده به آنها بدهید تا در رشد استخوان ها و تقویت بدن و تقویت بینایی آنها هم تاثیر داشته باشد.

 

پخش و عرضه پاستیل هیرتامین

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که پخش و عرضه پاستیل هیرتامین در کجا انجام می شود و به چه شکل می توانید پاستیل را تهیه کنید. اگر شما پاستیل خوراکی بخواهید باید از قنادی ها یا سوپری ها به صورت عمده یا کیلویی یا بسته بندی خریداری کنید اما اگر پاستیل دارویی یا ویتامینی یا درمانی می خواهید باید از داروخانه ها یا سایت های اینترنتی تهیه کنید.

برند ما با سال ها فعالیت در حوزه پاستیل تصمیم گرفته تا این محصول را به شیوه راحت تری به دست شما مشتریان عزیز برساند.

مدیریت محترم شرکت ما با طراحی این سایت این فرصت را برای شما فراهم کرده تا بتوانید از همین سایت ثبت سفارش انجام بدید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید.

پخش و عرضه پاستیل هیرتامین

البته شما می توانید برای خرید های خود از همکاران ما در تیم پشتیبانی کمک بگیرید تا محصولی خریداری کنید که برطرف کنند نیاز شما باشد و تاثیر آن را در زندگی خود ببینید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما