طرز تهیه پاستیل نوشابه ای

همیشه بهتر است برای شناخت واضح یک محصول خوراکی به دستور تهیه اش مراجعه کنیم. برای مطالعه طرز تهیه پاستیل نوشابه ای ما را در ادامه همراهی کنید. ابتدا باید پودر ژلاتین را به مقدار کافی درون یک ظرف بریزیم و به همراه شکر در مقدار معنی از آب جوش حل کنید سپس نوشابه یا هر طعم دهنده دیگری که برای تهیه پاستیل خود تهیه کردید را اضافه کنید حال خوب هم بزنید تا مواد باهم مخلوط شوند بعد از آن مواد را درون قالب های موردنظر بریزید و آنها را درون یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد حال آماده مصرف است.

پاستیل نوشابه ای

پاستیل ها انواع مختلفی دارند که یکی از خوش طعم ترین آنها پاستیل نوشابه ای است با جست و جو در تاریخچه پاستیل ها در می یابیم که آنها نوعی آبنبات ژله ای هستند که طعم های شیرین و گاهی ترش دارند و در طعم های مختلفی با رنگ های متنوع که هر کدام بیانگر طعم آن شیرینی کوچک است تولید می شوند مواد اولیه این خوراکی ها شکر، آب میوه، طعم دهنده ها، رنگ های خوراکی و از همه مهمتر پودر ژلاتین است که سبب ایجاد حالت ژله ای در این مواد می شود.

در سال 1922 در کشور آلمان مردی که دارای یک کارگاه شیرینی پزی بود این ترکیب را کشف کرد و پس از آن با انتقال آن تولید این خوراکی خوشمزه در دنیا همه گیر شد از دسته معروف ترین مدل های تولید شده پاستیل نوع خرسی و بعد از آن نوع نوشابه ای معروف هستند.

خوراکی تیک تاک با نوشابه و پاستیل

شاید بتوان گفت از دسته خوراکی هایی که از خوردن ها سیر نمی شویم خوراکی تیک تاک با نوشابه و پاستیل است و این ها نوستالژی هستند از دسته خاصیت پاستیل ها می توان به خواص آن برای استخوان ها نام برد.

پاستیل ها به دلیل داشتن پودر ژلاتین در خود منبعی غنی از پروتئین ها هستند به همین دلیل می توانند برای بدن به ویژه استخوان ها مفید باشند و حتی از بروز پوکی استخوان جلوگیری کنند خوردن این خوراکی پس از ورزش توصیه می شود زیرا با دارا بودن مقادیری از گلوکز برای وارد شدن قند از دست رفته به بدن در اثر ورزش می تواند مفید باشد اما در میزان خوردن پاستیل دقت کافی داشته باشید چون مصرف بیش از حد آن با بالا بردن میزان قند خون می تواند باعث ایجاد بیماری دیابت شود.

خوراکی تیک تاک با نوشابه و پاستیل

جوشاندن نوشابه با پاستیل

می توان برای راحت تر حل شدن مواد اولیه پاستیل شروع به جوشاندن آن کنیم ترکیب نوشابه با پاستیل می تواند بسیار مضر باشد زیره هر دو اینها از قند بالا برخوردارند و بالا رفتن بیش از حد قند خون می توانند سبب در کما رفتن فرد شود برخی کارشناسان تغذیه معتقدند که وجود ژلاتین در پاستیل سبب ترمیم مفاصل آسیب دیده در بزرگسالان نیز می شوند و حتی افرادی که از این بیماری رنج می برند می توانند با مصرف پاستیل در روند بیماری خود تغییرات مثبتی ایجاد کنند.

در همین سال های اخیر به دلیل مصرف بالای پاستیل در بین خوراکی ها نوعی از پاستیل ها تولید شده اند که در آنها از پروتئین های اضافی استفاده شده و این دسته از پاستیل ها با دستور پزشک قابل مصرف می باشند که دارای مقادیری از ویتامین های C و  B هستند و برای رشد و سلامت پوست و مو ها از آنها استفاده می شود.

ساختار ژلاتینی این ماده می تواند حتی برای دندان ها نیز مفید باشد اما به دلیل وجود قند و ساختاری چسبنده بهتر است بلافاصله پس از مصرف از مسواک استفاده کنیم اگر بتوان در خوردن پاستیل ها تعادل ایجاد کرد لازم نیست دیگر نگران عوارض آن باشیم پزشکان تغذیه پس از انجام تحقیقات فراوان به این موضوع دست یافتند که مصرف روزانه به میزان 50 گرم از شیرینیجات مثل شکلات و پاستیل بلا مانع است و بهتر است بیشتر نشود.

جوشاندن نوشابه با پاستیل

پاستیل نوشابه ای بزرگ

برای خرید انواع پاستیل نوشابه ای در بسته بندی بزرگ می توانید با مراجعه به فروشگاه ها یا سایت های اینترنتی آن را خریداری نمایید مصرف پاستیل ها به صورت تازه لذت بخش است زیرا اگر مدت زیادی از تولیدش بگذرد با سفت شدن آن دیگر حالت ژله ای اش از بین می رود و به همین سبب طعم اولیه اش را نیز از دست می دهد.

اگر در تهیه پاستیل ها از مواد نگهدارنده های طبیعی و مرغوب استفاده شود هیچ ضرری برای بدن ندارد و حتی دارای خواصی است که می تواند مفید هم باشد و برای مصرف کودکان بسیار بهتر از خوراکی های مضر موجود در بازار است کمتر پیش می آید که خوراکی بتواند این حجم از محبوبیت را در جهان پیدا کند به علت وجود ویتامین B در این خوراکی دل چسب می توان خواص ضد افسردگی را به آن نسبت داد این ماده غذایی علاوه بر اینکه از ایجاد بیماری افسردگی جلوگیری می کند می تواند در بهبود آن نیز موثر باشد.

امروزه پاستیل ها در طرح و مدل های مختلفی از جمله مدل های کرمی، طرح موسیقی و ساز ها، حیوانات و اشیاء مختلف و حتی حروف انگلیسی که می توان از این نوع برای آموزش به کوکان شکمو استفاده کرد تولید می شوند پاستیل ها هم به صورت کیلویی و هم به صورت بسته بندی در ابعاد مختلف تولید می شوند.

قرص نعنا و نوشابه و پاستیل

از این خوراکی شادی آور می توان برای آزمایش قرص نعنا و نوشابه و پاستیل استفاده کرد به این صورت که ابتدا لازم است تا درون یک بطری مقداری پاستیل بریزیم سپس تعدادی قرص جوشان را نیز در آن بیندازیم حالا یک نوشابه گاز دار که بهتر است خنک باشد تا میزان گاز آن بیشتر شود را باز می کنیم آن را روی بطری که حاوی پاستیل و قرص جوشان ست بر می گردانیم و به سرعت از آن محل خارج می شویم کافی است تا فقط چند ثانیه بگذرد آن وقت با انفجاری که از مخلوط قرص جوشان و نوشابه گازدار رخ می دهد می توانید شاهد بارش پاستیل از آسمان باشید.

هر چقدر مقدار استفاده از مواد اولیه این آزمایش بیشتر باشد شدت انفجار و میزان بارش پاستیل نیز بیشتر خواهد بود توصیه می شود که این آزمایش را دور از فضای خانه و در محیطی باز انجام دهید و خودتان هم از آن فاصله بگیرید زیرا این انفجار می تواند خطر آفرین نیز باشد.

پاستیل دیجی کالا

شما برای خرید پاستیل تازه از سایت های اینترنتی مثل دیجی کالا و یا هر سایت دیگری که دارای این محصول باشد می توانید بدون از دست دادن زمان و با هر میزان تنوعی که مد نظرتان است پاستیل بخرید.

پاستیل دیجی کالا

مجموعه ما با استفاده از پاستیل های با کیفیت با مرغوب ترین کیفیت به صورت تازه و با قیمت عمده فروشی در انتظار خرید شما عزیزان است. امیدواریم با خرید پاستیل از این مجموعه از طعم و مزه بی نظیر آنها لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما