پخش عمده پاستیل شکری میوه ای جعبه ای

بسیاری از مراکز تولیدی انواع پاستیل شکری با طراحی شکلهای دوست داشتنی از آن، سلایق مختلف را راضی کرده و نمونه های میوه ای جعبه ای از آن را با استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت تهیه و به دست مشتریان می رسانند. شکلات تخته ای کارات یک انتخاب مناسب از این محصولات بوده که در قالب خرید عمده نیز می توان آن را خریداری نمود. سایت اینترنتی ما در این باره می تواند به شما کمک نموده و خدماتی را ارائه نماید.

پخش عمده پاستیل شکری میوه ای جعبه ای

طرز تهیه پاستیل در خانه

طرز تهیه پاستیل در خانه پاستیل یکی از مواد غذایی بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که می توان آن را در خانه هم به راحتی آماده کرد. مواد اولیه آن به غیر از آب جوش، پودر ژله، ژلاتین و گلوکز است که از قنادیها می توان تهیه کرد. به جای پودر ژله می توان از آبمیوه یا نوشابه یا شربت نیز استفاده کرد؛ در این صورت بهتر است ژلاتین بیشتری به مواد اضافه شود.
طرز تهیه پاستیل در خانه:

  1. مقداری آب جوش را داخل کاسه ای استیل ریخته و سپس پودر ژله، ژلاتین و گلوکز را به آن می افزاییم. حال این کاسه را روی سماور یا کتری در حال جوش قرار می دهیم. (به حالت بخارپز)
  2. مایع را به صورت کامل هم زده تا مواد درون آن حل شود. حال قالب سیلیکونی را به روغن مایع آغشته کرده و مواد داخل کاسه را درون آن می ریزیم. سپس در قسمت فریزر یخچال قرار می دهیم.
  3. پس از گذشت 20 الی 30 دقیقه که مایع حالت سفتی پیدا کرده است، با انگشت خود که با روغن چرب شده است، هر دانه از آن را از قالب خارج می کنیم.
    بدین ترتیب پاستیلها آماده شده و می تواند تا یک ماه درون یخچال باقی بماند. استفاده از پودر ژله هایی با طعم میوه های مختلف در تهیه پاستیل باعث می شود انواع و اقسام مزه های گوناگون از آن را به همراه داشته باشید و از رنگبندی زیبا آن لذت ببرید. قالبها در این بین بسیار اهمیت دارند؛ می توان از طرحهای بسیار جذاب و محبوب آن مانند طرح قلبی، عروسکی، حیوانات و غیره نیز استفاده نمود.

خرید پاستیل قلبی جعبه ای 400 گرمی

خرید پاستیل قلبی جعبه ای 400 گرمی پاستیل میوه ای که مزه بی نظیر انواع میوه را برای ما تداعی می کند، امروزه جزئی از تنقلات و خوراکیهای پرفروش می باشد. خرید پاستیل قلبی جعبه ای که به شکل زیبای قلب بوده و افراد با دیدن شکل ظاهری به خوردن آن جذب می شوند، در ابعاد 400 گرمی، امکانپذیر بوده و قطعاً برای بسیاری از افراد محبوب و دوست داشتنی خواهد بود. کودکان را باید از علاقه مندان پرو پا قرص شکلات تخته ای کوچک به شمار آورد. استفاده از این محصول در مهمانیها و جشنهای تولد مرسوم است و گزینه بسیار خوبی به شمار می رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما