پخش شکلات تلخ دو سرپیچ ۷۰ درصد باراکا

شکلات، نوعی خوراکی می باشد که در طعم های شیرین و تلخ تولید می شود. اکثریت شکلات ها از کاکائو ساخته می شوند.

شکلات تلخ باراکا، از برند های معروف و معتبر کشور می باشد که طعم و مزه بسیار خوبی دارد. شکلات تلخ دو سر پیچ ۷۰ درصد باراکا، از انواع محصولات کارخانه باراکا می باشد. پخش شکلات تلخ دو سر پیچ ۷۰ درصد باراکا توسط مراکز پخش شکلات تخته ای کارات صورت می‌گیرد. فروش این نوع شکلات به دلیل طعم فوق العاده اش بسیار پر رونق می باشد.

پخش شکلات تلخ دو سرپیچ 70 درصد باراکا

آنچه درباره شکلات تلخ باید بدانید

آنچه درباره شکلات تلخ باید بدانید

شکلات تلخ، از خوشمزه ترین انواع شکلات می باشد که طعم بسیار خوبی دارد، اما طعم آن کمی به تلخی می زند، درصد کاکائو موجود در این شکلات بیشتر از سایر شکلات ها می باشد.

خواص شکلات تلخ به شرح زیر است که عبارتند از: شکلات تلخ برای بهبود عملکرد قلب، کاهش فشار خون، مبارزه با رادیکال های آزاد، جلوگیری از سرطان، بهبود خلق و خو، کاهش کلسترول، تقویت شناخت، درمان کم خونی، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش قند خون، درمان افسردگی، مراقبت از پوست، جلوگیری از سکته مغزی، مراقبت از مو، تقویت بینایی، کاهش التهاب، افزایش استقامت بدن، درمان سرفه، مفید برای دوران بارداری، کنترل آسم و برای کاهش وزن نیز بسیار مفید می باشد.

شکلات تلخ سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند فنل ها و فلاونوئید ها است. کالری، قند و چربی موجود در شکلات تلخ بستگی به نوع شکلاتی دارد که خریداری می کنیم، این محصول سرشار از منگنز، آهن، مس، منیزیم، فسفر، پتاسیم، کلسیم، سلنیوم و ویتامین های ب۱۲، ک و آ می باشد.

شکلات تلخ علاوه بر مزایای شگفت انگیزی که برای سلامت دارد نیز خوردن بیش از حد این خوراکی موجب عوارض جانبی می شود از جمله: کافئین بالا، کاکائو بالا، مضراتی در زمان بارداری، تپش قلب، فشار خون بالا، اختلالات خونریزی، گلوکوم، پوکی استخوان و سندروم روده تحریک پذیر.

برای تهیه شکلات تلخ از کره کاکائو بجای کره شیری استفاده می شود و هر چه میزان کاکائو در شکلات بیشتر باشد شکلات تلخ تر می شود.

عرضه شکلات تلخ باراکا به صورت فله

عرضه شکلات تلخ باراکا به صورت فله

شکلات تلخ باراکا و شکلات تخته ای کوچک از برند های معتبر، معروف و باکیفیت کشور می باشد که در کارخانه باراکا تولید می شود. شکلات تلخ باراکا به دو صورت بسته بندی و فله به فروش می رسد.

این محصول به صورت فله نیز در کشور عرضه می شود و طرفداران بسیاری دارد.

شکلات تلخ باراکا فله، قیمت مناسب تری نسبت به شکلات های بسته بندی شده دارد زیرا در شکلات فله هزینه بسته بندی وجود ندارد.

شکلات دو سرپیچ بارکا، از محصولات کارخانه باراکا می باشد که طعم و مزه بسیاری خوبی دارد.

محصولات کارخانه باراکا با توجه به طعم و مزه فوق العاده ای که دارند با قیمت مناسبی به فروش می رسند.

22

  1. سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید بنظرم شکلات برند باراکا بدون اغراق یکی از خوشمزه ترین شکلات های موجود داخلی در بازار میتونه باشه من خودم ک درصد بالاشو‌خیلی دوسدارم همچنین شکلات تلخ برای لاغری هم مفید هستش سپاسگذار از شما

  2. سلام وقت بخیر من ازاین شکلات برای سرو قهوه استفاده میکنم و خیلی راضی هستم و دمتون گرم بخاطر سایت و مطالب مفیدتون
    میخواستم بدونم که اگر به مقدار زیاد سفارش بدم جهت استفاده در کافه قیمتش چجوری برام در میاد و آیا هزینه ارسال بر عهده خودتونه یا مشتری؟
    نمایندگی فروش تو کدوم شهرها دارین اگر بیرجند داشته باشین که خیلی خوب میشه
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    با سپاس فراوان

    • سلام جناب
      برای راهنمایی بیشتر میتوانید باشماره موجود در سایت تماس بگیرید ویا فرم داخل سایت را کامل کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

  3. سلام و خسته نباشید خدمت شما واقعا شکلات های باراکا خیلی خوشمزن من خودم به شخصه خیلی دوسدارم و همیشه برای پذیرایی یا مهمانی هاام استفاده میکنم بنظرمن که یکی از شکلات های داخلی بی نظیری هستش که در داخل کشور تولید میشه سپاس از شما

  4. شکلات تلخ خواض ضد سرطانی دارد و برای بدن بسیار مفید است. این محصول باراکا با بسته بندی ای که مصرف آنرا راحت می کند می تواند بسیار کاربردی باشد برای مصرف روزانه

  5. محصولات باراکا واقعا فوق العاده است و طعم بی نظیری دارد و با خیال راحت می توان خرید کرد.

  6. شکلات تلخ یکی از خوشمزه ترین محصولاتی هستش که میشه با چایی و قهوه مصرف کرد. البته یکم قیمتش نسبت به بقیه شکلاتا گرون تره البته. قبلنا این محصول رو همیشه از مغازه میخریدم، و همونجور که میدونین خرید از مغازه در تعداد زیاد قیمت زیادی رو هم به دنبال داره که خب نمیشه روش حساب باز کرد. که به همین دلیل تصمیم به خرید از سایت خوب شما شدم. فقط اینکه بفرمایین ارسال به تمامی نقاط کشور دارین؟ آیا خرید عمده باعث تخفیف و کاهش قیمت نهایی این محصول میشه؟ تشکر

    • سلام امید عزیز
      شما میتوانید از طریق شماره های ثبت شده در سایت با مشاورین ما تماس برقرار کنید تا راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  7. شکلات تلخ خواص زیادی دارد من جمله اینکه برای قلب بسیار مفید است. برند باراکا هم که نیازی به تعریف ندارد با توجه به کیفیت بالایی که دارد

  8. سلام. شکلات تلخ من فقط با برند باراکا میشناسم. اولین بار هم با همین اسم خریدم و خیلی خوشم اومد. البته شکلات تلخ اگر با چایی مصرف کنی یه جورایی متعادل تر میشه .و خیلی تلخیش به چشم نمیاد. البته من که معتادش شدم و مصرفم بالاست.

  9. سلام یکی از خوشمزه ترین و باکیفیت ترین شکلاتی که خوردم این نوع بوده واقعا راضی بودم خانواده من هم از این نوع استفاده میکنن ممنون از شما قطعا بازهم سفارش خواهم داد.

  10. این مدل شکلات خیلی خوشمزه هست و برای درمان افسردگی خانمها خیلی مفیده . من از این سایت خرید میکنم و خیلی هم راضی هستم‌.

  11. سلام خسته نباشید
    شکلات تلخ باراکا، از برند های معروف و معتبر کشور است که طعم و مزه بسیار خوبی داره مخصوصا ۷۰ درصد.من برای اولین بار از شما خرید کردم ودر منزل همه راضی بودن و غیر از شمااز جایی دیگز تهیه نمیکنم.

  12. سلام روزتون خوش
    این شکلاتای تلخ خیلی لذیذه پیشنهاد میکنم حتما امتحانش کنید.

  13. سلام، من مشتری همیشگی محصولات باراکا هستم،
    در اکثر کافه هایی که میروم، محاله کنار هر فنجان قهوه تلخی که برام میارن یک شکلات تلخ باراکا نباشه

  14. سلام
    این نوع شکلات تلخ واسه کم شدن اشتها و کاهش وزن بسیار موثر است و خواص مختلفی داره من امتحان کردم و راضی هستم و بقیه دوستان را به خرید و تهیه توصیه میکنم
    با تشکر

  15. سوالی که داشتم اینه که اگه محصولات رو سفارش بدیم توی راه این شکلات ها آب نمیشه آیا؟
    یا تمهیدات لازم در نظر گرفته میشه
    اگه میشه یه توضیح مختصر درباره نحوه ارسال بفرمائین

    • سلام امیر عزیز
      محصولات در بهترین شرایط ارسال می شود و با بهترین کیفیت به دست شما خواهند رسید.

  16. مجموعه شما شکلات های باراکا هدیه ای هم ارائه میده یا فقط همین مدل هایی که عکسشو گذاشتین رو فروش دارین؟
    اگه دارین لطفا قیمتشون رو هم بفرمائید

    • سلام جناب آقای عبداللهی عزیز
      لطفا فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  17. خیلی بچه های من شکلات باراکا دوست دارن
    خوبیش اینه زیاد شیرین نیس که براشون ضرر داشته باشه
    ممنون از سایت و قیمت های مناسبتون

  18. من که معتاد شکلات تلخم
    واقعن این شکلاتا انقد خوش مزه ان
    خیلی ممنون که انقد با قیمت مناسب ارائه میدین این محصولات رو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما