پاستیل قلبی قرمز شیبا

همانطور که می دانید پاستیل نوعی خوراکی خوشمزه، خوشرنگ و جذاب است که تمام افراد بدون محدودیت سنی این محصول را دوست دارند. امروزه در بازار انواع مدل های مختلفی از پاستیل به چشم می خورد که بسیار وسوسه انگیز می باشد. به گونه ای که پاستیل سفید صورتی قلبی قرمز توانسته بهترین جایگزین شکلات، لواشک و بستنی قرار بگیرد؛ برای خرید انواع پاستیل های خوشمزه و رنگی رنگی می توانید با بخش فروش ما در ارتباط باشید.

 

پاستیل ظرفی و سطلی شیبا

پاستیل ظرفی و سطلی شیبا

پاستیل ظرفی شیبا محصولی ژله‌ای نرم و لطیف و کشدار می باشد که آب از دهان آدم سرازیر می‌کند. پاستل‌ها در رنگ‌ها و طعم‌های مختلفی وجود دارند که خوردن آن‌ها بزرگ و کوچک نمی‌شناسد. پاستیل‌ها رنگ‌های متفاوت و قشنگی دارند و همچنین دارای مزه‌های گوناگون و خوش طعمی هستند که بچه‌ها عاشق آنند، بزرگ‌ترها هم دوستش دارند. پاستل‌ سال‌های سال است که مقامش را هم به عنوان یک خوردنی تنقلاتی خوشمزه حفظ کرده است.

بهتر است که پاستیل‌ها جایگزین تنقلات مضر بچه‌ها در مدرسه شوند. در این بین پاستیل ظرفی شیبا که یکی از تولید کنندگان مطرح در زمینه صنعت مواد غذایی و تنقلات به خصوص پاستیل است، توانسته این محصول پرطرفدار و محبوب را در بازار عرضه کند. پاستیل میوه‌ای خانواده شیبا در ظروف مختلف بسته بندی و در بازار موجود می باشد.

پاستیل، فرآورده‌ای متشکل از ژلاتین، شکر و افزودنی‌های مجاز است. آدامس نیز هنگام جویدن شباهت زیادی به پاستیل دارد. اما این دو متفاوت از یکدیگر هستند. آدامس از جویدنی‌هایی است که حین رانندگی، استراحت یا بعد از غذا واقعاً می‌چسبد. پاستیل به عنوان فرآورده‌ای مفید برای مفاصل شناخته شده است. این خوراکی‌ها حتی سالم‌تر از بسیاری دیگر از محصولات سوپرمارکتی‌اند و طرفداران بسیاری دارند. این تنقلات دارای خواص متعددی هستند که شاید برای بسیاری از ما شناخته نشده باشند.

 

پاستیل ژله ای شیبا

پاستیل ژله ای شیبا

پاستیل ژله ای شیبا نیز به عنوان یک خوراکی پرطرفدار، خواص متعددی را از آن خود کرده است. ژلاتین درون پاستیل یکی از منابع خوب پروتئین است. مصرف پاستیل به بهبود وضعیت عضلات کمک می‌کند. همچنین به عنوان یک مکمل خوب برای جلوگیری از پوکی استخوان عمل می‌کند. پاستیل موجب سوختن گلیکوژن می‌شود. این فرآیند به آزادسازی انرژی در بدن کمک می‌کند. کربوهیدرات موجود در پاستیل باعث ذخیره‌سازی انرژی در عضلات و تأمین سوخت بدن می‌شود. ژلاتین موجود در پاستیل به بازسازی مفاصل آسیب دیده کمک می‌کند. همچنین که این ترکیب برای بهبود وضعیت پوست و مو نیز بسیار مفید است.

شاید تا به حال به تعدد پاستیل خریداری کرده باشید اما جالب است بدانید که اختراع پاستیل کاملاً اتفاقی بود. این محصول توسط یک کارگر کارخانۀ آبنبات‌سازی ابداع شد. هانس ریگل فردی بود که تجربۀ زیاد در آشپزی و شیرینی‌پزی داشت. او به عنوان یک فعالیت جانبی شروع به تولید آبنبات در طعم‌های میوه‌ای کرد. این ابتکار او با استقبال زیادی روبرو شد. کم‌کم خلاقیت بیشتری در این زمینه به کار گرفت که نتیجۀ آن چیزی شبیه به پاستیل‌های امروزی بود.

هرچند که بافت پاستیل‌های ابتدایی سفت‌تر بودند اما حالت کش‌آمدگی‌ به خود می‌گرفتند. انواع پاستیل‌ نیز در طی مسیر محبوبیت‌شان، تغییرات زیادی را تجربه کرده‌اند. تنوعی که امروز در انواع پاستیل می‌بینیم نیز ناشی از همین تغییرات است. اولین چیزی که باعث تنوع در پاستیل می‌شود، طعم آن‌است. کافیست نگاهی به قفسۀ پاستیل در فروشگاه‌ها بیندازید. با انواع طعم‌ها در بسته‌بندی‌های مختلف مواجه خواهید شد.

پاستیل‌ها هم بعضاً تقویت شده با برخی ویتامین‌ها از جمله ویتامین سی هستند. با این حال، شکل ظاهری و طعم پاستیل‌ها مهم‌ترین وجه تمایز آن‌هاست. پاستیل شیرین عسل در طعم کولا و میوه‌ای از انواع پاستیل‌های محبوب هستند.

 

پاستیل نواری رنگین کمان

پاستیل نواری رنگین کمان

امروزه پاستیل ها انواع متنوعی دارند ولی معروف ترین نوع پاستیل در ایران پاستیل نواری رنگین کمان است. پاستیل های نواری عموما طعم نوستالژیکی برای ما دارند و یادآور دوران کودکی هستند. گلایسین داخل پاستیل به دلیل تقویت سیستم گوارش جذب غذا را به تعادل میرساند. دردهای مفصلی را کاهش داده و خاصیت ضد التهابی دارد، ضمن اینکه ابتلا به پوکی استخوان هم پیشگیری می کند.

آمینواسیدهای موجود در پاستیل در بازسازی بافت‌های پوستی موثر است. با همه اینها پاستیل ها نمیتوانند جایگزین منابع ضروری بدن و یا میوه ها باشند. بنابراین در مصرف آنها هم مانند سایر خوراکی ها می‌بایست حد‌‌‌ اعتد‌‌‌ال رعایت شود‌‌‌. حتما از کودکان بخواهید بعد از مصرف این خوارکی از مسواک استفاده کنند.

از دادن پاستیل به کود‌‌‌کان زیر د‌‌‌و سال پاستیل پرهیز کنید. به دلیل ضعیف بودن سیستم ایمنی‌شان مصرف این خوراکی خطرساز خواهد بود. در ارتباط با نحوه نگهداری پاستیل اینکه باید در جای خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود. ترجیحا از پاستیل های باز و فله ای استفاده نکنید اغلب این پاستیل ها تاییدیه وزارت بهداشت را ندارند.

در طرز تهیه پاستیل نواری آمده که در ابتدا پودر ژله، ژلاتین و آب سرد را باهام ترکیب کنید. بعد از اینکه خوب با هم مخلوط شد گلوکز را اضافه کرده و خب هم بزنید. در مرحله بعد مواد ترکیبی را روی بخاری کتری یا سماور قرار دهید و مرتب هم بزنید تا رنگ ژله شفاف شود و کف سفیدی روی آن قرار بگیرد. این کف سفید از روی ژله برای کدر نشدن پاستیل ها بایستی حتما برداشته شود تا رنگ پاستیل‌ها را کدر نکند

. وقتی که مایه پاستیل یکدست و روان شد، وقت برداشتن آن از روی حرارت است. بهتر است پاستیل را در قالب سیلیکونی چرب شده بریزید و بصورت طنابی برش بزنید. سپس قالب را به مدت ۳۰ دقیقه در یخچال و ۱۵ دقیقه در فریزر بگذارید. بعد از حدود یکساعت پاستيل شما آماده است.

 

پاستیل طالبی

پاستیل طالبی

پاستیل های میوه ای با طعم های مختلفی از جمله طعم طالبی می تواند به سادگی و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت درست شود. تولید پاستیل های میوه ای می تواند در نتیجه استفاده از اسانس های مختلفی صورت پذیرد و این محصول با توجه به کیفیت مواد اولیه می تواند دارای طعم و مزه های متفاوتی باشد. بهترین پاستیل ها در ایران تولید می شود و به اعتقادات ما که بحث استفاده خوراکی های حلال رعایت می شود سازگار است. همین مسئله باعث می شود که پاستیل ایرانی در بین کشور های اسلامی اگر با کیفیت تولید شود از جایگاه خوبی برخوردارمی شود و زمینه ساز صادرات به کشورهای اسلامی گردد.

برای تهیه پاستیل طالبی، پودر ژلاتین را با آب مخلوط کرده و به روش بن ماری، روی بخار حل کنید تا شفاف شود. شکر و آبمیوه طالبی را هم روی حرارت گذاشته و بجوشانید. پس از آن اسانس و یا رنگ را اضافه کنید. ژلاتین حل شده را به آبمیوه و شکر افزوده و به هم بزنید. مواد را در قالب های شکلات ریخته و به مدت دو تا سه ساعت در یخچال بگذارید تا بسته شود. برای جدا کردن پاستیل ها، کمی شکر یا پودر شکر روی آنها بریزید و از قالب درآورید و در یک ظرف در دار بریزید. این پاستیل را با طعم های مختلف می توانید بدون نگهدارنده تهیه کنید.

پاستیل طالبی با شکل های مختلف، در دسته بندی های گوناگون با مارک ها و برند های متفاوت به فروش می رسد. پاستیل های طالبی از جمله پر طرفدار ترین شکل پاستیل ها هستند. به علت ارزان بودن، قیمت مناسب و پر طرفدار بودن این محصول، صادرات آن می توان کارای راحت و پر سود باشد؛ به همین خاطر گرایش به ایجاد این شغل بالا است. خرید پاستیل عمده به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می گردد. برای خرید حضوری می توان به فروشگاه های مواد خوراکی مراجعه کرد و پاستیل دلخواه خود را در دسته بندی های شیک خریداری کرد. برای خرید غیر حضوری هم به سایت های معتبر این محصول سر بزنید و این محصول خوش مزه را سفارش دهید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما