پاستیل طرح چشم + خرید

پاستیل ها از لحاظ شکل ظاهری، نوع ترکیبات تشکیل دهنده و همچنین درصد مواد مغذی که دارند به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند که قیمت هر کدام با توجه به میزان کیفیت و روش عرضه سفارشی که دارند متفاوت می باشد، پاستیل طرح چشمی پف پفی از جدیدترین مدل های پاستیل میوه ای است که به دلیل داشتن بافت بسیار سبک و نرم، طعم و مزه هیجان انگیز و هضم راحت و آسان از پرطرفدارترین انواع پاستیل ها به خصوص در بین کودکان به شمار می رود.

 

پاستیل 180 گرمی شیبا

پاستیل ها در برندها و بسته بندی های بسیار متنوعی در بازار توزیع می شوند که از میان آنها شیبا از معروف ترین و شناخته شده ترین برندها به شمار می رود، پاستیل های شیبا معمولا در بسته بندی های ۱۸۰ گرمی به فروش می رسند.

فروش پاستیل شیبا اغلب در بسته بندی ۱۸۰ گرمی انجام می گیرد، البته بسته به حجم خرید و سفارش مشتری می توان این محصول را به صورت فله ای و یا در بسته بندی های با حجم های مختلف در اختیار مشتریان قرار داد‌.

خرید عمده پاستیل های ۱۸۰ گرمی تاثیر قابل ملاحظه ای بر کاهش قیمت خرید و صرفه جویی در هزینه ها دارد، لذا اگر قصد خرید بهترین مارک پاستیل با قیمت مناسب و مقرون به صرفه را دارید به شما پیشنهاد می دهیم تا خرید خود را به صورت عمده و بی واسطه از این برند معتبر انجام دهید.

جهت دریافت اطلاعات لازم درباره انواع مختلف این پاستیل ها و نحوه سفارش مستقیم محصول با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی درج شده در پایان سایت با ما ارتباط بگیرید.

استفاده از مرغوب ترین و باکیفیت ترین مواد اولیه جهت تهیه پاستیل، بسته بندی های کاملا بهداشتی و حرفه ای، تنوع بالا در تولید محصول، قیمت مناسب و مقرون به صرفه سبب شده تا برند شیبا شهرت و اعتبار بالایی را در بازارهای داخلی و حتی بین المللی به خود اختصاص دهد.

 

پاستیل ویدال 100 گرمی

پاستیل ویدال 100 گرمی

ویدال یکی از معتبرترین و بااصالت ترین برندهای تولید کننده انواع پاستیل در کشور اسپانیا است که در کشورهای مختلف از جمله ایران نیز دارای نمایندگی فروش و توزیع مستقیم با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی می باشد.

از مهمترین دلایلی که سبب شده تا برند ویدال جایگاه ویژه و معتبری را در بازارهای جهانی به خود اختصاص دهد می توان به تنوع بالای محصول، کیفیت عالی و درجه یک آن، قیمت بسیار مناس در مقایسه با سایز برندهای مطرح خارجی، توجه به سلایق مختلف مشتریان خود در سراسر جهان در طراحی و طعم پاستیل و بسته بندی های کاملا بهداشتی و شکیل اشاره کرد.

واردات این محصول به کشور ایران از طریق نمایندگی های فروش مستقیم آن به صورت آنلاین با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام میگیرد، لذا اگر از مشتریان این محصول به صورت فله یا عمده هستید می توانید از طریق این سایت با نمایندگی عرضه مستقیم کالا تماس حاصل کرده و اقدامات لازم را برای ثبت سفارش محصول انجام دهید.

سفارش محصول همه روزه در سراسر کشور امکان پذیر می باشد، لازم به ذکر است که قیمت پخش عمده این محصول از طریق نمایندگی آنلاین آن در مقایسه با سایر روش ها بسیار ارزان تر بوده و در کمترین زمان ممکن نیز به دست مشتری می رسد.

 

پاستیل بستنی قیفی

پاستیل بستنی قیفی

پاستیل بستنی قیفی که از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به بستنی قیفی دارند جزو پرطرفدارترین نوع پاستیل ها در بازارهای سراسر کشور به شمار می روند که علاوه بر طعم و مزه بسیار خوشمزه به سبب ارزش غذایی و شکل جذابی که دارند فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند.

این پاستیل ها در طعم های مختلف ترش و شیرین و در بسته بندی های گرمی و کیلویی به صورت فله ای یا به صورت جزئی بر حسب سفارش و علاقه مشتری به فروش می رسند.

همانگونه که میدانید پاستیل به دلیل تنوع بالا در طعم و مزه و شکل ظاهری از محبوبیت بالایی در کشورهای مختلف جهان برخوردار می باشد، اما علاوه بر این عوامل از دیگر عواملی که سبب شده تا این شیرینی به یکی از محبوب ترین و پرفرورش ترین شیرین ها در بازارهای جهانی تبدیل شود بالا بودن میزان مواد مغذی و فواید آن برای سلامت ارگان های مختلف بدن است که در ادامه مطلب به صورت مختصر به برخی از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:

  • ژلاتین از اصلی ترین و مهمترین ترکیبات تشکیل دهنده پاستیل است که معمولا از بافت استخوانی حیوانات اهلی استخراج می شود، لذا مصرف آن برای تحکیم بافت استخوان ها و سلامت مفاصل مفید بوده و از ابتلا به پوکی استخوان نیز جلوگیری می نماید.
  • پاستیل ها منبع غنی از مواد پروتئینی و کربوهیدراتی هستند که مصرف آنها می تواند به تامین انرژی مورد نیاز بدن و عملکرد بهتر سایر اندام ها کمک فراوانی کند.
  • این شیرینی به دلیلی داشتن ماده گلایسین در ساختار خود به تقویت دستگاه گوارش و هضم و جذب بهتر غذا کمک فراوانی می کند.
  • برای پوست و مو بسیار مفید بوده و از نازکی و ریزش مو و همچنین چروک و پیری پوست جلوگیری می نماید.
  • برای کم خونی بسیار مفید بوده و به رفع افسردگی و خستگی کمک بسیار زیادی می کند.

اگر چه مصرف این شیرینی دارای فواید بی شماری می باشد، اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که زیاده روی در مصرف آن نیز باعث بروز مشکلاتی نیز می گردد، که از مهمترین آنها می توان به پوسیدگی دندان ها، افزایش سطح قندخون و چاقی و اضافه وزن اشاره داشت.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما