پاستیل شیبابا خرسی جدید

پاستیل یکی از خوراکی های خوشمزه، دارای محبوبیت بسیار و همچنین شکل جذاب و رنگ های متنوع است که در تمام دنیا دارای طرفداران زیادی، از هر قشر و هر رده سنی می باشد.

پاستیل شیبابا جزو برند های شناخته شده و با کیفیت بسیار بالا است که تا کنون توانسته نظر بسیاری از عاشقان تنقلات را به خود، جلب نماید. پاستیل شیبابا خرسی جدید محصولی خلاقانه، بسیار خوش طعم و دارای شکل ظاهری جالب است که از کودک تا بزرگسال به خرید و مصرف آن علاقمند می باشند.

 

پاستیل میوه ای شیبابا

پاستیل میوه ای شیبابا

پاستیل نوعی خوراکی خوشمزه، بر پایه ژلاتین است که دارای بافت ژله مانند می باشد. پاستیل شیبابا از برند های قدیمی و پر طرفدار این محصول است که دارای مزه‌ های متنوع زیادی می باشد. پاستیل های میوه ای شیبا که دارای طعم اسانس توت فرنگی، بلوبری، موز، آناناس و غیره هستند، جزو محبوب ترین و پر فروش ترین پاستیل ها در کشور ما می باشند که در سایز ها، شکل‌ ها و رنگ های مختلفی تولید می گردند. مشتریان و طرفداران پاستیل‌ شیبا، تنها کودکان نبوده و انواع و اقسام مختلف این محصول، برای افرادی در سنین مختلف جوان تا سالمند نیز بسیار جذاب است.

ترکیب اصلی پاستیل های برند شیبا، ژلاتین است که به آن اسانس طعم، رنگ و رایحه های مختلف نیز افزوده می شود. به بعضی از انواع پاستیل های شیبا، مواد مغذی مانند ویتامین C و زینک نیز افزوده می گردد تا به سلامت و تقویت کودکان و سایر مصرف کنندگان پاستیل، کمک نماید. پاستیل‌ های برند شیبا کاملا فاقد مواد افزودنی شیمیایی و مضر، همانند مواد نگهدارنده با عوارض جانبی و همچنین شیرین کننده های مصنوعی بوده و مصرف این محصول برای تمامی رده های سنی، مفید است.

ژلاتین‌ مورد استفاده در تولید پاستیل های شیبا از نوع گاوی حلال بوده و بسیار مرغوب و درجه یک است. این نوع از ژلاتین دارای کیفیت بسیار بالایی است و همچنین دارای تائیدیه وزارت بهداشت ایران می باشد. در کارخانجات تولیدی پاستیل های شیبا، لابراتور هایی وجود دارند که صلاحیت و ساختار ژلاتین های مورد استفاده را بررسی نموده و آنها را در تولید پاستیل هایی با کیفیت منحصر به فرد، به کار می برند.

 

پاستیل نواری شیبابا

پاستیل نواری شیبابا

امروزه با تولید پاستیل هایی با طعم های متنوع همانند مزه ترش و ملس و همچنین پاستیل هایی با میزان هیدرات کربن بسیار اندک در ساختار خود و پاستیل های ترش کم کالری رژیمی، این محصول مناسب برای مصرف تمامی افراد، در همه گروه های سنی شده است. افرادی که مبتلا به بیماری دیابت می باشند، برای مصرف اغلب تنقلات با محدودیت روبرو هستند، اما این دسته از بیماران می توانند با احتیاط از پاستیل های نواری که حاوی مقدار بسیار کمی هیدرات کربن می باشند، استفاده نمایند.

ضمن آن که اغلب پاستیل های نواری شیبابا به دلیل داشتن قند کمتر، کالری اندکی نیز دارند و افرادی که از رژیم های کاهش وزن پیروی می کنند، می توانند پاستیل های ترش و کم کالری را به عنوان میان وعده ای سالم و بسیار خوشمزه، در برنامه غذایی خود قرار دهند. به علاوه افراد بسیاری ممکن است انواع و اقسام طعم های ترش و ملس را به مزه شیرین تنقلات، ترجیح دهند. پاستیل های ترش می توانند انتظارات افراد علاقمند به مزه های ترش را به خوبی برآورده سازند و در واقع مشتریان اصلی پاستیل ترش را، عاشقان ترشیجات تشکیل می دهند.

پاستیل های ترش به طور معمول از عصاره و یا آب میوه تازه تهیه می شوند و مخلوطی از مزه های متنوع میوه ای را در خود دارند. پاستیل های ترش با طعم ترش و ملس خود مورد توجه افرادی که چندان به مزه های شیرین علاقه ندارند، قرار می گیرند. این نوع از پاستیل ها به طور کلی دارای ساختار سالم تری هستند زیرا حاوی مقدار کمتری از گلوکز و سایر شیرین کننده ها می باشند.

 

تهیه پاستیل خانگی

تهیه پاستیل خانگی

با وجود آن که امروزه انواع و اقسام گوناگونی از پاستیل های متنوع در طعم ها، شکل ها، اندازه ها و رنگ های متفاوت توسط برند ها و‌ کارخانه های بزرگ جهان، تولید شده و به فروش می رسند، اما بسیاری از افراد تمایل دارند که گاهی از پاستیل های خانگی نیز استفاده نمایند. در واقع تهیه پاستیل خانگی در منزل و یا کارگاه های کوچک آشپزی و قنادی، به اندازه ای ساده و لذت بخش است که بسیاری از افراد دوست دارند برای یک بار هم که شده تهیه پاستیل به روش های خانگی را تجربه نمایند.

در واقع پاستیل های خانگی ممکن است از انواع صنعتی، سالم تر ، تازه تر و خوشمزه تر باشند. معمولا مواد مصرفی برای پاستیل های خانگی، کاملا تازه بوده و بسیاری از افراد مواد درجه یک و مرغوبی را برای تهیه این محصول در منزل به کار می برند. بسیاری از افراد از آب میوه های تازه و دارای ویتامین برای تولید پاستیل خانگی استفاده می کنند. همچنین اغلب این پاستیل ها به سرعت مصرف می شوند، از این رو نیازی به استفاده از مواد نگهدارنده شیمیایی در ساختار آنها نمی باشد. ضمن آن که در هنگام تهیه پاستیل خانگی، افراد می توانند پاستیل را با هر گونه طعم و شکل و اندازه ای را که به آن علاقه دارند، تهیه کنند و میزان شیرینی و یا طعم ترش آن را مطابق سلیقه خود تغییر دهند. از این رو پاستیل خانگی نیز جایگاه ویژه ای را به عنوان تنقلات پر طرفدار، به خود اختصاص می دهد.

برای تهیه پاستیل خانگی با دستور العمل ساده، باید ابتدا مقدار مناسبی از پودر ژله با طعم دلخواه خود را به همراه مقداری پودر ژلاتین در داخل یک ظرف بریزید. در مرحله بعد مقداری آب سرد به مواد اضافه نموده و آنها را به تدریج با قاشق هم بزنید تا کاملا مخلوط گردند. سپس مواد را به روش بن ماری و با روی بخار کتری، حرارت دهید تا پودر ژله و ژلاتین کاملا در آب حل شوند. در این مرحله باید کف ایجاد شده بر روی مواد را بگیرید و دور بریزید. سپس مواد را در داخل قالب های سیلیکونی مخصوص پاستیل که از قبل چرب نموده اید، بریزید و آنها را در داخل یخچال قرار دهید تا کاملا ببند. بعد از حدود سه ساعت، پاستیل خانگی آماده مصرف می باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما