مراکز عرضه شکلات کادویی 400 گرمی مرسی

شکلات یکی از خوشمزه ترین و پرمصرف ترین مواد غذایی و خوردنی در جهان می باشد که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد همچنین شکلات دارای دو فاز مایع و فاز پراکنده ذرات است که فاز مایع آن را کره کاکائو و فاز پراکنده را ذرات پودر کاکائو به شکر تشکیل می دهند.
مراکز عرضه شکلات کادویی مرسی با عرضه این محصول در بسته های ۴۰۰ و با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب موجبات رضایت مشتریان را فراهم نموده اند.

مراکز عرضه شکلات کادویی 400 گرمی مرسی

شناخت شکلات و نحوه فرآیند تولید آن

شناخت شکلات و نحوه فرآیند تولید آن

شکلات تلخ غلظت خون حاوی کافئین، تئو برومین ، وفیتل استیل آمین  می باشد که هر سه این ماده مواد تحریک کننده بسیار ملایم هستند و به همین دلیل علاوه بر حس آرامشی که در افراد ایجاد می‌کنند موجب احساس شادی و شعف در آنها نیز می شوند.
از شکلات در صنایع قنادی، شیرینی سازی، بستنی سازی و فرآورده های غذایی به شکل های مختلف از قبیل آشامیدنی، شربت، شیرین کننده و.. بسیار استفاده می شود .
در واقع شکلات مخلوطی از دانه های ریز کاکائو و مقدار مشخصی شکر و کره کاکائو می باشد که امروزه در سراسر جهان انواع بسیار مختلفی از آن وجود دارد از جمله: شکلات تیره، شکلات شیری، شکلات کم شیرین و شکلات سفید.
فرایند تولید شکلات مراحل بسیار مختلف می دارد که به توضیح مختصر آن می پردازیم:
در مرحله اول لیکور کاکائو، شیرین کننده،کره کاکائو و خمیر شکلات را با نسبت های مشخصاتی با یکدیگر مخلوط می کنند تا قوام پلاستیکی شکل پیدا کند.
در مرحله بعد خمیر شکلات به دست آمده را تصفیه و آسیاب می کنند تا بافتی نرم و لطیف پیدا کند.
سپس برای خوش طعم تر شدن آن و ایجاد بافت نهایی به وسیله همزن مکانیکی ای آن را هم می زنند و در این مرحله کره کاکائو به آن اضافه می شود .
در مرحله بعد از عملیات تمپرینگ استفاده می‌کنند تا بتوانند طول عمر ذخیره سازی و نگهداری شکلات ها را افزایش دهند .
در آخر این شکلات ها را را در زمینه های میکروبی آزمایش می‌کند و کیفیت آنها را بررسی می‌ نمایند.

قیمت نهایی شکلات کادویی مرسی

قیمت نهایی شکلات کادویی مرسی قیمت نهایی شکلات کادویی مرسی با توجه به نوع و حجم بسته بندی آن متفاوت می باشد و قیمت ثابتی ندارد.
برای استعلام قیمت شکلات کادویی می توانید به مراکز فروش یا نمایندگی های ما مراجعه نمایید و انواع شکلات خوش طعم و با کیفیت را با قیمت های بسیار مناسب خریداری کنید.

طبعا شکلات تلخ ضد سرطان دارای کیفیت بیشتری می باشند زیرا موادی که جهت تولید مورد استفاده قرار می گیرد، دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد.
همچنین اگر به خرید آنلاین علاقه مند هستید می توانید به وب سایت اینترنتی ما مراجعه نمایید و انواع شکلات را با یکدیگر مقایسه کنید و با توجه به سلیقه و ذائقه خود هر یک از آن ها سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما