محل خرید پاستیل بسته بندی ژل ژله

پاستیل بسته بندی ژل ژله نوعی آبنبات کوچک، لاستیکی و نرم میباشد که از ژلاتین، شکر، نوعی واکس براق کننده مواد خوراکی، رنگ خوراکی، طعم دهنده و مواد افزودنی دیگر تشکیل شده است. اولین پاستیل‌ ها در آلمان و به شکل خرس ساخته شدند، اما امروزه پاستیل ها در شکل های مختلف و طعم های ترش و شیرین تولید میشوند و مصرف آنها توسط متخصصان تغذیه توصیه میشود.

محل خرید پاستیل بسته بندی ژل ژله

فواید پاستیل برای اسخوان ها

فواید پاستیل برای اسخوان ها پاستیل نوعی شکلات ژله‌ای است که به خاطر حالت کشسانی و طعم مطلوبی که دارد در سراسر دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده است. مصرف پاستیل برای همه افراد در تمام سنین مفید است.

ژلاتین، پروتئین و اسید آمینه‌ی لیزین موجود در پاستیل دارای خواص شگفت آوری برای استخوان‌ ها هستند، که در ادامه مقاله به بررسی بیشتر آنها میپردازیم:

  • ژلاتین و فواید آن برای استخوان‌ها

ژلاتین از جوشاندن پوست، غضروف و یا استخوان حیواناتی مثل گوسفند و گاو، در طی چند روز بدست می‌آید. این ماده‌ی بی بو و بی مزه، جامد و شفاف است و در طیف رنگی سفید تا زرد کم رنگ یافت شده و از آن برای تهیه پاستیل استفاده میشود.

آرتروز و پوکی استخوان از رایج ترین بیماری‌های استخوانی هستند که برای درمان آنها از کلسیم، ویتامین D و هورمون‌هایی مانند کورتون‌، استروژن، کلسی‌ تونین و فلوراید استفاده می‌شود، که مصرف طولانی مدت این داروها سلامت بدن را به خطر می‌اندازد.

طبق مطالعات انجام شده در چند سال اخیر، کلاژن از طریق کاهش التهاب و تاثیر روی وزن استخوان‌ها به ویژه استخوان فمور، میتواند در درمان این بیماری‌ها موثر باشد. همچنین مصرف کلاژن باعث افزایش جذب کلسیم و استحکام بیشتر استخوان‌ها میشود.

  • لیزین و تاثیر آن بر روی استخوان‌ها

لیزین موجود در پاستیل یک اسید آمینه‌ی ضروری در بدن میباشد، که به جذب آهن، کلسیم و کلاژن کمک میکند و از ابتلا به پوکی استخوان جلوگیری میکند.

اگر قصد خرید انواع پاستیل‌های ایرانی و خارجی، به صورت فله، کیلویی و بسته بندی را دارید، میتوانید از طریق راه های ارتباطی گفته شده، با ما در تماس باشید.

محل توزیع پاستیل بسته بندی ژل ژله

محل توزیع پاستیل بسته بندی ژل ژله پاستیل بسته بندی ژل ژله نوعی خوراکی شیرین است که ماده‌ی اصلی تشکیل دهنده آن ژلاتین میباشد. ژلاتین ماده‌ای بی رنگ و بی بو است که حالتی چسبنده به پاستیل میدهد.

امروزه انواع ژله در کیفیت ها و قیمت های متفاوت در بازار موجود میباشد که قیمت پاستیل ژل ژله به طور عمده به وزن بسته بندی و شکل آن بستگی دارد.

مجموعه ما با داشتن چندین سال سابقه در زمینه‌ی توزیع پاستیل بسته بندی از برند‌های معتبر خارجی بیتو، جلوپی، هاریبو، ویدال و همچنین برندهای به نام ایرانی مانند ژل ژله، شیرین عسل، مارابو، آیدین و کندی میکس، آماده ارایه خدمات به خریداران گرامی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما