قیمت پاستیل بستنی شکل با کنسانتره طبیعی میوه در بسته های پلمپ دار

مامروزه پاستیلها به یکی از خوراکیهای محبوب کودکان تبدیل شده اند؛ این خوراکی دارای خواص زیادی است. پاستیلها دارای طعمهای مختلف و قیمتهای متفاوتی هستند؛ این خوراکی با بسته بندیها و شکلهای مختلف وارد بازار می شود؛ ما می خواهیم درباره ی قیمت پاستیل بستنی شکل با کنستانتره طبیعی میوه در بسته های پلمپ دار بحث کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پاستیل بستنی شکل

پاستیل بستنی شکل

پاستیل چیست: یکی از انواع خوراکیهای محبوب کودکان است. این خوراکی علاوه بر کودکان مورد توجه میانسالان و گروه های سنی دیگر است. پاستیلها بافت ژله ای و نرمی دارند و طعم آنها مشابه با ژله است با این تفاوت که پاستیل کمی سفت تر است. این خوراکی برای بدن انسان مفید بوده و ویتامینهای زیادی دارد.

پاستیلها طعم های متفاوتی دارند و شکل ظاهری آنها متنوع است. طعم بعضی از آنها ترش و ملس و بعضی از آنها شیرین است. پاستیل اولین بار در آلمان تولید شد و تامدتها در همان کشور بود و به تمام دنیا صادر می شد. ماده ی اصلی به کار رفته در پاستیل ژلاتین است که برای بدن مفید است زیرا، این ماده از استخوان حیوانات به دست می آید و در دسرهای مختلف استفاده می شود. شکر، یکی دیگر از موادی است که در پاستیل استفاده می شود و این باعث مضر بودن این خوراکی می شود پس نباید در خوردن آن افراط کنیم. سایر مواد تشکیل دهنده ی پاستیل رنگهای خوراکی و طعم دهنده ها هستند که تنوع زیادی به این محصول می دهند که محبوب ترین طعم آنها، طعم نوشابه ای آن است.

در برخی از کشورها ژلاتین را از خوک تهیه می کنند که به دلیل محدودیت استفاده ی آن در کشورهای اسلامی این ماده از استخوان گاو تهیه می شود.

معروف ترین پاستیلهای دنیا:

ببتو: این پاستیل تولید کشور ترکیه است و بخاطر استفاده از ژلاتین حلال در آن مورد توجه سلیقه های زیادی است. این پاستیل طرفداران زیادی دارد و هزینه و کیفیت این پاستیل نیز مناسب است.

روشن: این کمپانی، یکی از معروف ترین کمپانیها است که علاوه بر پاستیل در زمینه تولید شکلات و آبنبات هم فعالیت می کند. کارخانه ی اصلی این کمپانی در اوکراین است و معروفیت زیادی دارد.

مارابو: این کمپانی محصولات باکیفیتی ارائه می کند که قابل مقایسه با نمونه های خارجی است و به خاطر تولید پاستیل در طعمها و شکلهای متنوع طرفداران زیادی دارد.

هاریبو: این کمپانی اولین تولید کننده ی پاستیل در دنیا است که شعبه های زیادی در سرتاسر دنیا دارد و از ژلاتین گیاهی در آن استفاده می شود.

ویدال: ویدال یکی از کمپانیهای محبوب در دنیا است که در کشور ما هم طرفداران زیادی دارد. کارخانه ی اصلی آن در کشور اسپانیا است.

ترولی: این برند آلمانی است و به دلیل تولید آبنباتهای متنوع و خوشمزه شهرت زیادی دارد.

در کشور ما هم تولید پاستیل رواج داشته و در مغازه ها به صورت متنوع فروخته می شود. پاستیلهای ایرانی حلال هستند .

پاستیل ببتو بستنی، شکلی بستنی مانند دارد و با طعم و شکل بستنیهای مختلف، یکی از محصولاتی است که از طعم وعصاره ی واقعی بستنی در آن استفاده شده است. ترکیب مزه های شیرین بستنیهای میوه ای مختلف در این بستنی به کار رفته است.

ویژگیهای پاستیل: شامل ویتامین B و C می باشد و به دلیل قند پایینی که دارد مناسب تمام سنین است، کالری پایینی دارد و ژلاتین استفاده شده در آن نقش بسزایی در استخوان سازی دارد.

پاستیل بستنی قیفی ببتو: این پاستیل طعمی تازه و قوام بسیار خوبی دارد. و به دلیل داشتن ژلاتین برای بدن بسیار مفید است به خصوص در کودکان.

ویژگیهای این پاستیل: مناسب برای تمام سنین، ترمیم مفاصل، کاهش دردهای استخوانی، حاوی ویتامین و پروتئین، صد در صد طبیعی و گیاهی، عدم استفاده از رنگهای مصنوعی، در طعمها و اشکال متنوع، قابل استفاده به عنوان میان وعده و افزایش سیستم ایمنی بدن.

پاستیل انگور تهیه شده با آب میوه ی طبیعی: این محصول، از جمله محصولات با کیفیت است و یکی از ویژگیهای آن استفاده از آب میوه ی طبیعی در آن است. بافت این محصول بسیار نرم است و بسته بندیهای با کیفیتی دارد.

ویژگیهای این محصول: تمامی موادی که در آن استفاده می شود قابل توجه بوده و از میان بهترینها انتخاب شده اند. بعضی از مواد استفاده شده در آن عبارتند از، شکر، سیروپ گلوکز، کنستانتره سیب، ژلاتین گاوی، اسید سیتریک، کنستانتره مخلوط هویج و چای ترش، روغن پالم، پودر انگور و غیره است.

ارزش غذایی این محصول به این صورت است که، انرژی 356 کیلو کالری، چربی ندارد، چربی اشباع ندارد، کربوهیدرات 83 گرم شامل 50 گرم قند، پروتئین 5.9 گرم، نمک 0.03 گرم است.

کنستانتره آناناس: این میوه، میوه ای بسیار خوشمزه و چر طرفدار است که در غذاها و دسرهای زیادی استفاده می شود و سرشار از مواد مغذی مانند، آنتی اکسیدان و سایر مواد مفید مانند، آنزیمهایی است که می توانند با التهاب و بیماری مقابله کنند. آناناس به هضم غذا و تقویت ایمنی بدن و تسریع در بهبودی بعد از جراحی کمک می کند.

جدول ارزش غذایی میوه و کنستانتره آناناس: آناناس کم کالری است و دارای مواد مغذی فراوانی است. 165 گرم تکه آناناس یا یک لیوان آب آناناس شامل مواردی مثل، 82.5 واحد کالری، 1.7 گرم چربی، 1گرم پروتئین، 21.6 گرم کربوهیدرات، 131% ویتامین سی، 2.3 گرم فیبر، 76% منگنز، 9%ویتامین B6، مس 9%، تیامین 9%، فولات 7%، پتاسیم 5%، منیزیم 5%، نیاسین 4%، اسید پانتوتنیک 4%، ریبوفلاوین 3%، آهن 3%. همچنین کنستانتره ی آناناس حاوی مقدار کمی ویتامین A و K و فسفر، روی و کلسیم است.

آنتی اکسیدانهای آناناس: آناناس حاوی آنتی اکسیدانهای سالم می باشد. استرس اکسیداتیو حالتی است که در آن رادیکالهای آزاد زیادی در بدن پخش می شوند؛ این رادیکالها در بدن با سلولها ارتباط برقرار می کنند و باعث آسیبهایی می شوند که التهاب مزمن، سیستم ایمنی ضعیف و بسیاری از بیماریهای مضر را بوجود می آورند.

آنزیمهای هضم غذا موجود در کنستانتره ی آناناس: آناناس دارای آنزیمهای گوارشی است؛ آنها به عنوان پروتئازها عمل می کنند که مولکولهای پروتئین را به عناصر سازنده ی آن تبدیل می کنند. هنگامی که مولکولهای پروتئین شکسته می شوند، به راحتی در روده ی کوچک جذب می شوند که این مورد به ویژه در افراد دارای نارسایی لوزالمعده مفید است، وضعیتی که در آن پانکراس نمی تواند آنزیمهای هضم را ایجاد کند. آناناس منبع بسیار خوبی از آنزیمها است؛ محقیقین به استفاده از آناناس و کنستانتره های آناناس به جای طعم دهنده های مصنوعی تاکید دارند.

پاستیل بستنی شکل

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما