قیمت پاستیل استخوانی توت فرنگی

پاستیل استخوانی توت فرنگی از جمله محبوب ترین خوراکیهای جهان پاستیل هست که در اشکال مختلف استخوانی، دندانی ، مارشمالو و غیره تولید می شوند که در طعمهای مختلف توت فرنگی، موز، نوشابه ای و غیره تهیه می شوند. برای جذاب تر شدن پاستیلها غالبا آنها را در طرحهای عروسکی، حیوانات و میوه ای تولید می کنند که مورد پسند و ذائقه ی کودکان باشند.

قیمت پاستیل استخوانی توت فرنگی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. در گذشته به پاستیلها آبنبات ژله ای نیز گفته می شده اما امروزه همه این محصول را تحت عنوان پاستیل می شناسند. ابعاد این خوراکی معمولا کوچک است و بافت آن زمانی که در دست می گیرید ژله ای یا لاستیکی گونه است که اگر آنرا بکشید به زودی پاره نمی شود. مواد اولیه پاستیلها عبارتند از مقداری شکر، گلوکز یا کرم تارتار، طعم دهنده ها و اسانسها و در نهایت اصلی ترین ماده اولیه پاستیلها، پودر ژلاتین می باشد که این پودر از پوست و استخوان حیواناتی همچون گاو و گوسفند و انواع ماهیها تهیه می شود.

 

پاستیل پف پفی شیبا

پاستیل پف پفی شیبا

پف‌پفی نارگیلی شیبا، نوعی پاستیل یا مارشمالوی اسفنجی هوادهی شده نارگیلی است که شکلی سکه‌ای و حالتی گرد دارد که با رویه‌ای نارگیلی تزیین شده است و به راحتی در دهان آب می‌شود. پاستیلی خوشمزه و نرم که اوقاتی خوبی را در روزهای تعطیل و در دورهمی برایتان می‌سازد. مواد تشکیل دهنده این پاستیل شکر، گلوکز، پودر نارگیل، پودر دکستروز، ژلاتین حلال گاوی، هایفوما، نشاسته ذرت، وانیل، اسانس و رنگ مجاز خوراکی است.استیل از ژلاتین، شکر و مواد افزودنی تشکیل شده است که طعم های متفاوتی دارد. البته از نوعی واکس برای براق کردن پاستیل استفاده می کنند که با سلامت فرد منافاتی ندارد. یک کارگر ساده که تجربه زیادی در شیرینی پزی داشت رمز درست کردن پاستیل را کشف کرد و نام این آبنبات های خرسی خود را هاریبو گذاشت و سپس برای ایجاد تغییر در مزه و طعم و حتی حالت آنها از مقداری طعم دهنده میوه ای و ژلاتین استفاده کرد و آبنباتهایی درست کرد که عین نرمی، کمی هم سفت بودند، کش می آمدند.

پاستیل های امروزی غیر از شکل و شمایل خرس، در قالب های متعددی مانند شکل حیوانات قورباغه و مرغ و زرافه گرفته تا میوه هایی مثل آلبالو و توت فرنگی و سیب و پرتقال و انار و اشیایی چون خودرو و بطری نوشابه و… با تنوع زیادی در مزه و رنگ و شکل تولید می شوند.مصرف پاستیل مخالفان و موافقان زیادی در بین متخصصان تغذیه دارد. یکی از علت هایی که متخصصان مصرف پاستیل را مناسب نمی دانند این است که در برخی کشورها از خوک ها هم برای تولید ژلاتین بهره می برند و مخالفت دیگر آنها بر سر نحوه خاص استخراج ژلاتین از استخوان گاو است که متخصصان می گویند حتما باید از روش آنزیمی صحیحی استخراج شود وگرنه مشکل ساز خواهد بود.

 

طرز تهیه پاستیل کدو حلوایی

طرز تهیه پاستیل کدو حلوایی

ابتدا پوست کدو را ضخیم بگیرید. کدو را به شکل مربع های کوچک ( اندازه حبه قند) یا مستطیل های ۲ در یک سانت یا به اشکال دلخواه برش بزنید. بقیه مواد را به کدو اضافه کرده و در ظرفی در بسته به مدت چند ساعت در دمای محیط استراحت می دهیم. بعد از این مدت، یک شب داخل یخچال می گذاریم تا شکر آب بیندازد. طی این مدت چند بار هم می زنیم. پوست سیب را از داخل کدوها بیرون آورده و کدوها را داخل قابلمه می ریزیم. نصف لیوان آب می ریزیم و اجازه می دهیم به مدت ۵ دقیقه با شعله ملایم بجوشد. مرتب هم می زنیم تا شکر حل شود. سپس قابلمه را خاموش کرده و دو سه ساعت صبر می کنیم تا مواد با در بسته خنک شوند. اینکار را ۳ تا ۴ مرتبه تکرار می کنیم تا شربت کدوها حسابی غلیظ شده و قوام آید. سپس به مدت ۲ تا ۳ ساعت می گذاریم داخل شربت باقی بماند. بعد زیر قابلمه را روشن می کنیم تا کمی داغ شود، کدوها را داخل صافی می ریزیم تا شربت جدا شود. این مرحله حدود ۳ ساعت زمان می برد. کدوها را داخل شکر زده و در یک سبد می چینیم. یک پارچه نازک رویش کشیده و اجازه می دهیم تا خشک شوند. می توانیم به جای شکر کدوها را پس از خشک شدن در پودر قند بغلطانیم.

این کدو شکری های خوشمزه جایگزین مناسبی برای قند چای هستند. ممکن است خشک شدن کدوها سه یا چهار روز طول بکشد. در یخچال به مدت یک ماه و در فریزر تا چند ماه قابل نگهداری است.

 

خرید پاستیل ببتو عمده

طرز تهیه پاستیل کدو حلوایی

بسیاری از کارخانجات تولید کننده پاستیل برای جذب مشتری تنوع پاستیل ها را بسیار بالا برده اند، به گونه ای که در تولید آن ها از انواع شکلک های حیوانات و … در رنگ های بسیار متنوع و جذاب استفاده می کنند. پاستیل ببتو امروزه جزء پاستیل های پرطرفدار است زیرا علاوه بر دارا بودن کیفیت بسیار بالا و فوق العاده و طعم بی نظیری هم که دارد با قیمت بسیار مناسب هم به فروش می رسد که همین امر محبوبیت پاستیل ببتو را دوچندان کرده است و روز به روز تقاضا برای خرید این محصول بالا می رود و اینکه بازار خرید این محصول همیشه رونق دارد. برای خرید پاستیل ببتو عمده با ما در ارتباط باشید.

پاستیل ببتو ساخت کشور ترکیه است. ببتو بیش از 20 سال است که تولید پاستیل را شروع کرده و در کمتر از دو دهه توانسته به یکی از برندهای برتر در صنعت شیرینی سازی و تنقلات تبدیل شود به گونه ای که امروزه رهبری بازار در زمینه فروش پاستیل را عهده دار شده است. این شرکت برای ماندگار شدن در ذهن ها در تولیدات اول خود پاستیل های تولیدی خود را به حروف اسم خود درست کرد و همین عامل باعث شد که همچنان در ذهن ها ماندگار بماند . همچنین این شرکت هر ساله تنوع پاستیل ببتو خود را در اشکال متنوع و رنگ های جذاب و با طعم های متنوع بالا می برد به گونه ای که امروزه نه تنها کودکان و جوانان بلکه محبوبیت خاصی را در بین تمامی رده های سنی به دست آورده است.در تولید پاستیل از شربت ذرت، نشاسته، آب، ژلاتین، ساکارز، و مقدار کمی مواد رنگی و اسانس های مجاز استفاده می شود. این آبنبات های ژله ای امروزه در صنعت شیرینی سازی بسیار شناخته شده هستند.

با توجه به محبوبیت بالای پاستیل ببتو در همه جا و تبلیغات شبکه های ماهواره ای سبب شده که این محصول برای همه شناخته شده باشد، به همین دلیل برخی از افراد سوداگر اقدام به تهیه پاستیل های با کیفیت پایین می‌کنند و با همین اسم ولی قیمت بسیار پایین به فروش می رسانند که ممکن است برای سلامتی افراد خطر آفرین باشد، به همین دلیل توصیه می شود که در خرید این محصول به خصوص این محصولاتی که وارداتی هستند حتما از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید پاستیل Bebeto شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما