فروش شکلات تلخ 96 درصد خالص پارمیدا

امروزه، با توجه به افزایش تقاضای مردم، میزان فروش شکلات تلخ خالص ۹۶ درصد پارمیدا، به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. شکلات تخته ای سوربن جدا از مزه و طعم خاصی که دارند، دارای ترکیبات ویژه ای می باشند که باعث تمایز آن ها از دیگر محصولات مشابه شده اند. کاربرد های فراوان شکلات تلخ از دیگر علل محبوبیت بیش از حد آن در میان جوامع مختلف می باشد.

فروش شکلات تلخ 96 درصد خالص پارمیدا

تریکیبات موجود در شکلات تلخ خالص

تریکیبات موجود در شکلات تلخ خالص اولین اصل به هنگام خرید هر نوعی از مواد خوراکی این است که باید در وهله ی اول به ارزش تغذیه ای آن دقت نماییم تا هیچ گونه آسیبی را به علت مصرف آن به بدن خود وارد نکنیم.

یکی از پرمصرف ترین محصولات در سراسر جهان، شکلات تلخ می باشد که لازم است همه ی ما با مواد تشکیل دهنده ی موجود در این خوراکی و فواید و معایب هر کدام از آن ها آشنا شویم؛ پس لطفا تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

مواد تشکیل دهنده ی شکلات تلخ به قرار زیر است:

  • آنتی اکسیدان:

این آنتی اکسیدان ها که در یک دسته ی کلی به نام پلی فنول که بیش ترین آن ها فلاونوئید می باشد، قرار می گیرند و مانع از پیری زودرس پوست و دیگر اندام ها و بافت های بدن شخص می گردند؛ هم چنین امکان ابتلا به سرطان های کبد و روده را کاهش می دهد.

  • کاکائو:

شکلات های تلخ دارای درصد های گوناگونی مانند 25 درصد، 50 درصد، 80 درصد و 96 درصد می باشند که این دسته بندی بر اساس میزان کاکائوی موجود در آن ها صورت می گیرد.

هر چه شکلات تخته ای قرمز، تلخ تر باشد میزان کاکائوی موجود در آن بیش تر است که متعاقبا اثرات آرام بخشی آن افزایش می یابد چون درصد کافئین بالا تر می رود.

  • املاح مختلف:

شکلات تلخ متشکل از انواع املاح مانند منیزیم، منگنز، آهن، مس، فسفر، پتاسیم، سلنیوم، کلسیم و ویتامین K و A می باشد که همگی منجر به استخوان سازی، جلوگیری از انعقاد و کم خونی و بهبود عملکرد نورون های مغزی می گردند.

  • کره:

کره ی استفاده شده در این شکلات، باعث تامین کالری و انرژی لازم برای سوخت و ساز بدن می گردد.

  • شکر کم:

برای تولید این محصول از کم ترین میزان شکر استفاده می گردد که در نتیجه، باعث بروز دیابت و یا چاقی مفرط در شخص نخواهد شد.

قیمت دقیق هر کیلو شکلات تلخ خالص

قیمت دقیق هر کیلو شکلات تلخ خالص قیمت شکلات تلخ پارمیدا به صورت کاملا خالص، به نسبت دیگر محصولات بدل و تقلبی تقریبا بالا تر است و بستگی به کیفیت، درصد تلخی، میزان فروش و تقاضا، وزن و نوع بسته بندی و… دارد.

اما شما عزیزان می توانید جهت آگاهی از دقیق ترین نرخ های در نظر گرفته شده برای این محصول، به صورت آنلاین به فروشگاه های ما در همین سایت مراجعه فرمایید.

7

  1. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت شکلات تلخ و بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام جناب نوایی گرامی
      ممنون از حسن نظر شما، برای کسب اطلاعات لازم راجع به قیمت و نحوه ثبت سفارش لطفا با شماره های داخل سایت تماس برقرار نمایید.

  2. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ ممنون از پاسخگوییتون

  3. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.
    از عکس محصولات کیفیت بالاشون مشخصه.

  4. سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ باتشکر از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما