فروش بی واسطه پاستیل سطلی شیرین عسل

مراکز خرید زیادی وجود دارد که به فروش بی واسطه پاستیل سطلی شیرین عسل پرداخته اند. پاستیل یک شیرینی کوچک ودر طعم ها و بسته بندی های مختلف وجود دارد. در تولید پاستیل از شکر، ژله، رنگ خوراکی وژلاتین استفاده می کنند. فروش پاستیل به دو صورت مستقیم وغیر مستقیم انجام می شود، در روش غیر مستقیم به علت حذف واسطه ها و جلوگیری از هدر رفتن وقتشان خریدی مقرون به صرفه ای خواهیم داشت. اما در روش حضوری به علت خریدعمده باقیمت پایین تری عرضه می گردد.فروش بی واسطه پاستیل سطلی شیرین عسل

اثرات مصرف پاستیل بر روی بدن

اثرات مصرف پاستیل بر روی بدن پاستیل جزء خوراکی هایی محسوب می شود که در بین بزرگسالان وبویژه کودکان طرفداران زیادی دارد. این خوراکی خوشمزه در طرح، رنگ، وطعم های متقاوتی تولید می شود.برخی از افراد بر این باورند که پاستیل به علت ژلاتینی که دارد باعث استحکام مفاصل و استخوان می شود اما باید بدانیم پروتئین موجود در ژلاتین نسبت به پروتئین گوشت، مرغ وتخم مرغ بسیار کم تر است. هم چنین باید توجه شود که پاستیل های فله ای وسرباز را خریداری نکنند.

چون این نوع پاستیل غیربهداشتی و تاییدیه ی وزارت بهداشت را ندارد. ژلاتین به تنهایی خواص زیادی مانند بهبود مفاصل، سلامت پوست ومو، تامین ویتامین های مورد نیاز بدن و…خوردن پاستیل مخالفان وموافقان زیادی دارد، از نظر موافقان، ان ها براین باورند مصرف ژلاتین موجود درپاستیل باعث:

  • دردهای مفصلی راکاهش می دهد.
  • از پوکی استخوان جلوگیری می کند.
  • چون ژلاتین سرشار ازپروتئین است بخشی ازمواد معدنی بدن را برطرف می کند.
  • گلایسین در ژلاتین باعت تقویت سیستم گواراش و هضم غذا می شود.
  • به کاهش کلسترول خون کمک می کند.

علاوه بر مواردی که گفته شد مخالفان این محصول نیز معتقدند که:

  • پروتئین موجود در ژلاتین ارزش غذایی بالایی ندارد.
  • بیشتر از اسانس وطعم دهنده های خوراکی استفاده می کنند.
  • شکر ومواد قندی آن زیاد است وبرای سلامتی مضر است.

در خوردن پاستیل باید به نکات زیر توجه شود تا سلامتی فرد را به خطر نیفتد: ١.چون پاستیل چسبنده می باشد بلافاصله بعد خوردن آن باید مسواک زده شود. ٢.به علت چربی وشیرینی زیادی که دارد نباید درخوردن آن زیاده روی شود، چون چربی باعث افزایش وزن نیز می شود. ٣.باید به علامت استاندارد ان توجه شود. ۴.در خرید پاستیل های خارجی باید دقت کنیم چون ژلاتین ان از استخوان خوک استفاده می شود.

مرکز عرضه پاستیل سطلی شیرین عسل

مرکز عرضه پاستیل سطلی شیرین عسل مراکز و کارخانجاتی زیادی مانند شرکت شیرین عسل وجود دارند که به عرضه پاستیل سطلی و انواع شکلات ها، کیک، کوکی، ادامس، پودر کاکائو و…می پردازند. عرضه وپخش این پاستیل ها به صورت فله وبسته بندی های مختلف نیز انجام می شود. بازار فروش شیرین عسل از جمله بازارها و برندهای معروفی است که محصولات خود را با بهترین کیفیت و بسته بندی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد، و مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما