شرکت پخش شکلات تلخ فندقی بسته ای

فندق های ارگانیک خام پوشیده شده از شکلات تلخ احتمالاً یکی از خوشمزه ترین غذاهای سالم روی کره زمین است! هر روز بر علاقه مردم به شکلات تلخ فندقی افزوده می شود به همین علت ما فعالیت خود را در زمینه پخش شکلات فندقی بسته ای گسترش داده ایم و در سراسر کشور نمایندگی خود راه ایجاد کرده ایم تا محصولات را به صورت مستقیم به دست مصرف کننده برسانیم.

شرکت پخش شکلات تلخ فندقی بسته ای

5دلیل برای مصرف شکلات تلخ فندقی

5دلیل برای مصرف شکلات تلخ فندقی باور اینکه شکلات تلخ فندقی با این مزه باورنکردنی در واقع می تواند برای شما خوب باشد، بسیار سخت است، اما واقعیت دارد! بیایید نگاهی به برخی از دلایل فوق العاده بودن ترکیب شکلات تلخ و فندق بیندازیم

عرضه شکلات تلخ برای دیابت در انواع سایزها و عطر و طعم های مختلف صورت می گیرد، از مهم ترین مواردی که در قیمت این محصولات اثرگذار است، اندازه و سایز شکلات ها می باشد.

کاکائو خام استفاده شده در این شکلات دارای آنتی اکسیدان هایی است که نشان داده شده دارای برخی از مزایای قابل توجه سلامتی از جمله:

1- محافظت از مغز و اعصاب (رسوراترول)

2- مبارزه با التهاب بدن که منجر به بیماری مزمن می شود (پلی فنول ها و فلاونول ها)

3- مبارزه با رادیکال های آزاد مضر که در بدن جمع می شوند و به طور بالقوه باعث آسیب می شوند ((پلی فنول ها و فلاونول ها))

4- احساس خوبی به شما بدهد! (ترکیب طبیعی به نام آناندامید)

5-افزایش کلسترول HDL (نوع “خوب”)

6-خطر سکته و بیماری های قلبی را کاهش دهید.

هیچ شکی وجود ندارد که شکلات تلخ با کیفیت بالا (وقتی به مقدار متوسط ​​خورده شود) می تواند برای سلامتی ما مفید باشد. از فواید فندق برای سلامتی نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- منبع قوی ویتامین B9 (بیش از هر مغز دیگر) است.

2- منبع عالی ویتامین E (100٪ RDA در هر وعده) می باشد.

3- منبع خوبی از ویتامین های B کمپلکس است.

4- حاوی بسیاری از مواد معدنی کمیاب ، از جمله مس ، منیزیم ، آهن و منگنز است.

5- حاوی چربی های سالم هستند که تأثیر مثبتی بر سلامت قلب دارند.

6- سرشار از فیبر برای کمک به سلامت دستگاه گوارش می باشد.

7- حاوی مواد شیمیایی گیاهی مفید برای مقابله با بیماری ها است.

چه چیز دیگری می توانیم بگوییم؟ مقوی و خوشمزه … امروز این شکلات های دیوانه وار خوشمزه را امتحان کنید!

بازار فروش شکلات تلخ فندقی درجه یک

بازار فروش شکلات تلخ فندقی درجه یک در نهایت از دیگر مزایایی که می‌توان برای شکلات تلخ ارزش غذایی، اشاره کرد، میزان بالای آنتی اکسیدان موجود در شکلات تلخ می باشد.

با توجه به روند رو به رشد بازار فروش شکلات تلخ فندفی ما بر آن شدیم تا دامنه خدمات خود را گسترش دهیم و کاری کنیم تا مشتریان ما بیشترین رضایت را از خرید خود داشته باشند. در همین راستا علاوه بر برپایی مراکز فروش و نمایندگی در همه استان ها، امکان خرید اینترنتی را نیز فراهم کرده ایم. شما عزیزان می توانید تنها با چند کلیک ساده شکلات تلخ مورد نظر خود را با بهتریت کیفیت شفارش دهید تا آن را درب منزل تحویل بگیرید. به علاوه ما برای خریدهای اینترنتی یک سری هدیه و تخفیف در نظر گرفته ایم تا از اعتمادتان به ما تشکری کوچک کرده باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما