شرکت های تولید کننده پاستیل و خرید آن به صورت عمده

پاستیل یک شیرینی کوچک و لاستیکی مانند است که به شکل های جالب به بازار جهانی ارائه می شود و یکی از اجزاء جدا نشدنی صنعت شیرینی جات است. شرکت های تولیدکننده پاستیل هم اکنون در کشورهای مختلف در حال فعالیت هستند. در صدر این کشورها آلمان قرار دارد و شرکت های تولید کننده پاستیل معروفی چون هاریبو را دارد که برای اولین بار پاستیل های خرسی رنگارنگ را تولید کردند. در ایران نیز گروه های صنعتی مختلفی در کنار تولید انواع بیسکوییت، ویفر، تافی، پودر ژله و غیره، به تولید پاستیل می پردازند، هرچند کارخانه تولیدی پاستیل اکثر شرکت ها در خارج از ایران هستند.

شرکت های تولید کننده پاستیل در ایران

شرکت های تولید کننده پاستیل در ایران

در کشور ما صنعت پاستیل سازی روند رو به بالایی را دارد و ما هم اکنون برند های ایرانی قابل رقابت با برند های خارجی را در این صنعت داریم و از دستگاه های مختلف و پیشرفته برای این کار استفاده می کنیم. برند های شیبا، دراژه، شیرین عسل، فرش، قافلانکوه، لیمون و رانا در حال حاضر جزو گروه های صنعتی فعال در زمینه تولید و پخش پاستیل هستند که هر کدام علاوه بر پاستیل محصولات دیگری را نیز به بازار ارائه می کنند. اما در این بین برند شیرین عسل در زمینه شرکت توزیع پاستیل، رتبه بهتری را در بین سایر برندها دارد.

 

خرید پاستیل به صورت عمده

خرید پاستیل به صورت عمده

پاستیل های کیلویی خارجی با رنگ ها و طرح های مختلف و جذاب به صورت عمده در نقاط مختلف ایران با قیمت کمتر به فروش می رسند و این باعث می شود که تعداد مشتریان این شرکت ها بالا برود و شرکت های تولید کننده سود بیشتری بکنند. برندهای ببتو، جوجو و هاریبو و ویدال جزو کارخانه هایی هستند که پاستیل هایشان را به صورت عمده نیز می فروشند. پاستیل های مدادی و نواری ترش جوجوجیلی، جمجمه، توت گرانول و قلب ترش برند وبدال، ماری، لب قرمز، بستنی و میکس میوه ژل ژله جزو پر فروش ترین پاستیل ها به صورت عمده هستند.

 

ارائه کننده پاستیل در سراسر کشور

ارائه کننده پاستیل در سراسر کشور

پاستیل های مارابو، ژل ژله و جلیبوی جزو ارائه کننده های پاستیل به صورت فله ای در ایران هستند زیرا با افزایش قیمت پاستیل های برند خارجی اکثر توزیع کنندگان به سمت پاستیل های برند ایرانی روی آورده اند. بنابراین فروش فله ای این پاستیل ها سود بیشتری برای کارخانه ها و شرکت های تولیدی این پاستیل ها دارد.

 

لیست قیمت روز انواع پاستیل

لیست قیمت روز انواع پاستیل

قیمت پاستیل ها با توجه به وزن، خارجی و یا ایرانی بودن کارخانه تولیدی و نوع پاستیل فرق دارند. در این میان پاستیل هاریبو میوه ای 25 گرمی با 19000 تومان جزو گران قیمت ترین پاستیل ها در ایران است. بعد از برند هاریبو، پاستیل های برند ببتو، بولگاری و کندی جزو پاستیل های گران قیمت محسوب می شوند. اما برند شیرین عسل با ارائه پاستیل با قیمت معقول جزو پرفروش ترین برند پاستیل در ایران است. برای مثال هم اکنون قیمت پاستیل های سطلی شیرین عسل 10000 تومان است.

 

بهترین برند پاستیل ایرانی و خارجی در بازار

لیست قیمت روز انواع پاستیل

هاریبو و ببتو با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در نحوه ساخت پاستیل همیشه جزو پر فروش ترین و مورد پسند ترین پاستیل های خارجی در بازار هستند. پاستیل استار میکس هاریبو که همانند پاستیل های دیگر از ژلاتین گاو تهیه می شود، ساخت کشور آلمان است و شامل پنج نوع پاستیل خرسی، تخم مرغی،نوشابه ای، انگشتری و قلبی است و جزو محبوب ترین پاستیل های برند هاریبو است. پاستیل ببتو ساخت کشور ترکیه است و طرح های کرم های ترش، بستنی و مارشمالو ها در این برند بسیار مورد توجه قرار می گیرند. در کل کشورهای آلمان، ترکیه و اسپانیا جزو پر فروش ترین گروه های صنعتی پاستیل هستند. شیرین عسل نیز به علت قیمت معقول و کیفیت مناسب جزو بهترین برند پاستیل ایرانی به حساب می آید. پاستیل های سطلی شیرین عسل با طرح های مختلف نیز جزو محبوب ترین های این برند است.

 

شرکت تولید کننده پاستیل صادراتی

شرکت تولید کننده پاستیل صادراتی

شرکت تولید کننده پاستیل صادراتی، در:

  • طرح ها
  • رنگ ها
  • طعم ها
  • کیفیت ها
  • و وزن های

متفاوتی محصولات خود را برای صادرات آماده می کند. پاستیل ایرانی بیشتر به کشورهای همسایه صادر می شود که از فروش خوبی هم در بازارهای خارجی برخورد می باشد.

شرکت تولید کننده صادراتی سعی می کند تا طبق خواست خریدار عمل کند و گونه سفارشی که داده شده را عرضه بدارد.

صادرات هر گونه کالای غیر نفتی، سبب سودآوری بیشتر و ارز آوری به کشور می شود که در این عرصه شرکت های پاستیل سازی تلاش مضاعفی انجام می دهند.

 

اولین تولید کننده پاستیل در ایران

اولین تولید کننده پاستیل در ایران

اولین تولید کننده پاستیل در ایران، از مواد اولیه ای مانند:

  • شکر
  • مواد افزودنی
  • گلوکز
  • ژلاتین
  • رنگ های خوراکی

این محصول را تولید کرد و به بازار عرضه نمود. تا پیش از این، پاستیل های خارجی وارد بازار می شدند که کم کم شرکت های متفاوت دیگری هم پا در این عرصه گذاشتند و حتی به صادرات پاستیل هم روی آوردند.

احتمالاً شما هم در هنگام خرید پاستیل با برندهای متفاوتی روبرو شده اید که این نشان دهنده افزایش تولیدکنندگان پاستیل در ایران می باشد. تولیدی ها در کار پخش عمده پاستل هستند از نمایندگی هایی آنان می توان قیمت عمده پاستیل را جویا شد.

 

فروشگاه های معتبر پاستیل در تهران

فروشگاه های معتبر پاستیل در تهران

فروشگاه های معتبر پاستیل در تهران، بیشتر فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های آجیل فروشی و سوپر مارکت ها می باشند.

اعتبار پاستیل، به برند آن است؛ مانند دیگر محصولات خوراکی و غیر خوراکی. هر کدام از فروشگاه ها و مراکز که بهترین برندها را عرضه کنند، معتبر به شمار می روند. با به این نکته نیز اشاره کرد که می شود فروشگاه های معتبر را از اینترنت هم پیدا کرد. در فضای مجازی کانال های متفاوتی وجود دارد که بهترین نوع پاستیل را عرضه می کنند.

فروشگاه های آنلاین با اعتبار ویژه هم در این عرصه فعالیت می کنند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما