خرید پاستیل 1 کیلویی ببتو

پاستیل امروزه در برند های مختلفی تولید می شود که یکی از بهترین و با کیفیت ترین آن ها پاستیل ببتو است که در بسته های کوچک یک کیلویی عرضه می شود. پاستیل ببتو از مواد اولیه طبیعی و سالمی تهیه می شود و در شکل های پرتقالی، استخوانی، مدل نیمرو، نواری شکری، طرح ماهی و طرح صدف درست می شود. این نوع پاستیل ها در بسته های شیک و استانداردی قرار می گیرید که آن ها را با کیفیت اولیه نگهداری می کند. پاستیل یک کیلویی ببتو را می توانید در این فروشگاه اینترنتی با قیمت مناسب خریداری کنید.

پاستیل ببتو یکی از برند های مشهور و شناخته شده است که سال های زیادی در زمینه تولید و بسته بندی انواع پاستیل در طعم های میوه ای فعالیت می کند و محصول خود را علاوه بر بازار های داخلی به کشور های همجوار به صورت عمده صادر می کند. در زمان خرید و سفارش پاستیل به نوع بسته بندی آن و کیفیت مواد اولیه توجه کنید زیرا یک پاستیل سالم و مرغوب در ترکیب خود رنگ های خوراکی غیر مجاز و مواد نگهدارنده را ندارد و ارزش غذایی آن بالا می باشد که سلامت مصرف کننده را به خطر نیاندازد.

پاستیل یک کیلویی ببتو در شکل های فرمی متعددی با بسته بندی حاوی این برند در این مجموعه به فروش می رسد و شما مشتریان عزیز محصول را با قیمت مناسب از این فروشگاه تحویل می گیرید. کیفیت و تازگی این پاستیل تضمین شده است و با طعم دهنده های طبیعی میوه تهیه می شود که کیفیت محصول را بالا می برد پس با آسودگی خاطر آن را سفارش دهید. برای خرید این محصول ناب و دلچسب می توانید از طریق این سایت در تعداد دلخواه ثبت سفارش کنید که قیمتی مطلوب و مشتری پسند دارند.

 

آموزش تهیه پاستیل

آموزش تهیه پاستیل

پاستیل خوراکی و خوشمزه را شما کدبانو خوش سلیقه و محترم می توانید در منزل نیز به راحتی تهیه کنید و در کنار عزیزانتان از خوردن آن لذت ببرید. فقط در تهیه آن باید چند نکته را رعایت کنید تا کیفیت پاستیل های بازاری را داشته باشد. نکته اول این که حتما کف قالب ها را کمی چرب کنید تا پاستیل ها راحت بیرون آورده شوند و نکته دوم این که مخلوط را به روش بن ماری حرارت دهید تا طعم و کیفیت آن مطلوب شود. مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه این خوراکی به شرح زیر می باشد :

پودر ژله با رنگ های مختلف : یک بسته

پودر ژلاتین : دو قاشق غذا خوری

گلوکز مایع : یک قاشق غذا خوری

آب جوش : نصف لیوان

در ابتدا پودر ژلاتین و پودر ژله را در یک کاسه ریخته و آب جوش را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید تا در آب حل شود و اگر به خوبی حل نشد آن را به روش بن ماری روی بخار آب کتری یا سماور قرار دهید تا به آرامی پودر ژله و ژلاتین در اب حل شوند و سپس گلوکز مایع را به آن می افزایم و دوباره هم بزنید تا در مخلوط حل شود و حالا داخل قالب های سیلیکونی را کمی با فرچه روغن می زنیم و سپس مایع آماده شده را درقالب ها بریزید و آن را به مدت ۳۰ دقیقه در فریزر قرار دهید یا این که به مدت ۳ ساعت در یخچال بگذارید تا کامل منجمد شود و سپس آن را از قالب ها خارج کنید و آماده مصرف می باشد. البته برای شیرینی بیشتر می توانید روی آن ها را کمی شکر بپاشید.

 

پاستیل هاریبو سطلی

پاستیل هاریبو سطلی

پاستیل از سال ۱۹۹۲ میلادی در قنادی ها و شیرینی پزی ها تهیه می شود که از آن به عنوان یک شیرینی خوشمزه در پذیرایی استفاده می کنند. یکی از ویژگی های این آبنبات های کشدار این است که در فرم و طرح های متنوع و جدیدی تولید می شوند و این خود بر جذابیت این خوراکی می افزاید. این خوراکی در شکل حیوانات، میوه ها و اشیا با مزه با رنگ های زیبایی در کارگاه های تولیدی تهیه می شود. پاستیل پاستیل هاریبو سطلی نیز یکی از پاستیل های خوشمزه است که در مزه های شکری، پشمکی و روغنی فرآوری می شود. این نوع پاستیل نیز در کیفیتی کم نظیر و مثال زدنی تولید شده و با قیمت مطلوب به شما عزیزان ارائه می‌شود.

قیمت پاستیل هاریبو سطلی به کیفیت محصول، نوع بسته بندی، برند تولید کننده، حجم و وزن بسته پاستیل و نوع مواد اولیه به کار رفته در آن بستگی دارد که البته ما در این مجموعه با رعایت اصول مشتری مداری پاستیل پاستیل هاریبو درجه یک را با قیمتی منصفانه و استثنایی در اختیار مشتریان خود در تمامی نقاط کشور قرار می دهیم. فرایند تولید پاستیل به نحوی است که صفر تا صد تولید بدون دخالت دست بوده و با دستگاه های مجهزی این کار انجام می گیرد و قبل از تولید عمده محصول را مورد آزمایش قرار می دهند که از نظر مواد مغذی و کیفیت آن را بسنجد و محصولی با کیفیت و لذیذ را به دست کودکان سرزمینمان برسانند.

 

خرید پاستیل گیاهی ببتو + خواص

خرید پاستیل گیاهی ببتو + خواص

پاستیل گیاهی همان طور که از نامش معلوم در ترکیب خود دارای گیاهان دارویی معطر و مفید است. در تهیه پاستیل گیاهی از دانه به، برگ و گل گیاه پنیرک، ریشه گیاه ختمی و دانه رسیده بارهنگ استفاده می شود که سبب داشتن خواص و فواید مختلفی در این نوع پاستیل می شود. پاستیل های گیاهی عطر و مزه ی این گیاهان مقوی را دارا می باشد و بدین ترتیب به حفظ سلامتی بدن کمک می کنند یکی از این موارد درمان گلو درد است. خرید پاستیل گیاهی ببتو در این مرکز انجام می شود.

اگر توجه کرده باشید دانه های گیاهی که در تهیه پاستیل استفاده می شود زمانی در داخل آب قرار می گیرند حالت لزجی و چسبانی به خود می گیرند که خوردن آن برای بعضی افراد خوشایند نمی باشد که با مصرف پاستیل های گیاهی اصل می توان مواد مغذی موجود در ابن دانه های گیاهی را دریافت کنید. این نوع پاستیل های از بهترین خوراکی ها بوده که خاصیت درمانی نیز دارند و طعم آن ها نیز بسیار دلچسب و خوشمزه است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما