خرید پاستیل خارجی کیلویی

پاستیل یکی از خوشمزه ترین نوع جدیدی از شیرینی و شکلات می باشد که طرفداران بسیار زیادی به خصوص در نسل کودکان و نوجوانان پیدا کرده است و سالانه مقدار زیادی از این پاستیل های خوشمزه در کارخانجات شیرینی و شکلات سازی ایران تولید می‌شود اما در اینجا میخواهیم مرکزی به شما معرفی کنیم که فروشنده عمده پاستیل خارجی کیلویی می باشد که با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع پاستیل های موجود در بازار است شما میتوانید به راحتی ژله و پاستیل مورد نظرتان را به این مرکز سفارش دهید.

پاستیل از ژلاتین،شکر و مواد افزودنی به دست می آید که در طعم ها و رنگ های متنوعی تولید می شود. البته گزارش ها حاکی از آن این که از نوعی واکی برای براق شدن آن بهره می گیرند.
هم چنین در پاستیل ایرانی از مواد افزودنی کم تری استفاده می کنند. پاستیل طعم دار ایرانی از مواد طبیعی بهره گرفته است.پاستیل بدون قند را به کودکان در حال رشد سفارش می کنیم.

 

پاستیل از چه موادی تولید می شود؟

پاستیل از چه موادی تولید می شود؟

این روزها یکی از شیرینی و شکلات های محبوبی که کودکان بسیار به خوردن آن علاقه‌مند هستند پاستیل می باشد پاستیل ها نوع دیگری از ژله است اما سفت تر و منسجم تر تولید می‌شود و چون ترکیبات ژله و پاستیل تقریباً یکی است.

شکلات اسنیکرز خارجی وقتی در دهان گذاشته می شود سریع آب می شود زیرا کره کاکائو موجود در آن در دمای ۳۷ درجه سریع آب می شود.

در گذشته در تهیه پاستیل از قلم گاو استفاده می‌شد و ژله تولید شده از قلم گاو در حال جوش برای تهیه ژله و پاستیل استفاده می کردند اما امروزه از ژلاتین برای تهیه ژله های و پاستیل های در تولید پاستیل استفاده می شود.

برای تهیه پاستیل شفاف و با رنگ های زنده و خوشمزه از ماده ژلاتین استفاده می‌شود که ترکیب اصلی پاستل میباشد و همینطور در تهیه این پاستیل ها از رنگهای مجاز و طعم دهنده های مجاز میوه ای در تهیه پاستیل ها به کلر می رود.بعضی از کارخانه‌ها از تکه های میوه در تولید پاستیل و ژله های خود برای جلب مشتری بیشتر استفاده می‌کنند اما صحت این گفتار هنوز ثابت نشده است چرا که وجود تکه های میوه در پاستل باعث خراب شدن این محصول می‌شود و نمی‌تواند عمر بیشتری داشته باشد.

ترکیب ژلاتین و گلوکز در تهیه این پاستیل های خوشمزه که در شکل ها و طرح های مختلف خرس و کرمی حروف انگلیسی و بسیاری از شکل های متفاوت وجود دارد باعث شده است که یک محصول با کیفیت و خوشمزه بدون چسبندگی ایجاد شود البته دلیل اینکه این پاستل ها چسبنده نیستند چون پس از تولید پاستیل های مورد نظر را در آرد نشاسته ذرت می غلتاند و نشاسته ذرت باعث می شود که چسبندگی این ژله ها از بین برود .

بعضی ها ادعا می کنند که مصرف پاستیل برای کودکان بسیار مفید است و باعث تقویت استخوان های آنها می شود اما امروزه ثابت شده است که اصلاً چنین چیزی وجود ندارد بلکه باعث می شود قند خون آنها بالا برود و همینطور دندان‌هایشان را خراب کند پس در مصرف هر چیز خوشمزه‌ای تعادل را برقرار کنید.

مقایسه ویژگی های پاستیل میوه ای و پاستیل ارگانیک پاستیل های امروزی در شکل و قالب های متفاوتی تولید می شود امروزه با در دسترس داشتن مواد سازنده ی آن می شود در خانه آن را تهیه کرد. پاستیل ارگانیک شیرینی به مراتب کمتری نسبت به پاستیل های میوه ای دارند.
پاستیل ها آبنبات های کش سان و نرمی هستند که در دنیا طرفداران بسیاری دارد. برای جذابیت بیشتر در شکل هایی چون،حیوانات،خوراکی های اشپزخانه، تولید می شود که رنگ و طعم دهنده های متنوعی در آن ها استفاده شده است. هم چنین برای ساختن پاستیل ها از ژلاتین گاو و خوک استفاده می کنند که پزشکان علم تغذیه استفاده از ژلاتین خوک را جایز و مناسب نمی دانند. مصرف پاستیل برای تمامی دوره های سنی مناسب است چون باعث ترمیم غضروف های از دست رفته می شود.

ژلاتین موجود در پاستیل حاوی پروتئینی است که اسید آمینه ی ضروری و مورد نیاز بدن را داراست. هرگز پاستیل را به کودکان زیر دوسال ندهید چون باعث ضعف در سیستم ایمنی آن ها می شود و در گوارش آن ها موجب ناراحتی می گردد، کودکان شیرخوار با کندن تکه ای از پاستیل نیز امکان خفه شدن را دارند.

هم چنین مواد غذایی ارگانیک همانطور که از نامشان مشخص است، یعنی عاری از هر گونه مواد شیمیایی و مصنوعی همچون آفت کش ها،سموم،مواد نگه دارنده و….در بسیاری از کشورهای پیشرفته بر روی محصولات برچسب ارگانیک زده می شود تا مصرف کننده با دیدن آن پی به ارگانیک بودن آن ببرد. پاستیل ارگانیک تمامی این صفات را داراست و برای سلامتی و رشد استخوان ها بسیار مفید است.

 

خرید پاستیل خارجی

خرید پاستیل خارجی

خرید پاستیل خارجی به قیمت تولید باید به مراکز معتبر که در این زمینه فعالیت دارد مراجعه کنید این واسطه ها بسیار باکیفیت و خوشمزه می باشند و به صورت کاملا بهداشتی و استاندارد با بهترین مواد اولیه تولید و عرضه می‌شود.

خرید پاستیل درجه یک در این مرکز باعث می‌شود شما یک محصول با کیفیت تهیه کنید و همینطور قیمتی پایین تر از قیمت بازار بابت آن پرداخت کنید چراکه این مرکز تصمیم دارد مشتری‌های خود را تحت انکار راضی نگه دارد و همینطور بتواند در بازار رقابت با رقیبان خود پیشی بگیرد.

قبل ذکر است که، برای خرید پاستیل به فروشگاه ها مراجعه کنید و با توجه به اندازه ی بسته بندی خرید خود را انجام دهید. شرکت های داخلی پاستیل ها را با کیفیت های متنوعی تولید می کنند و به جاهای دیگر صادر می کنند.
کشور ما با بهره گیری از ژلاتین گاوی محصول با کیفیت تر و مورد قبولی را تولید می کنند؛ چون ایران کشوری مسلمان است و باید توابع قوانین اسلام را عمل کند، بنابراین استفاده از ژلاتینی به غیر از جانوران حلال جایز نیست که این مورد موجب افزایش قیمت ژلاتین شده و قیمت را بالا می برد. صادرات کشور ما بیشتر در کشورهای مسلمان صورت می گیرد.

قیمت انواع شکلات اسنیکرز کوچک به عوامل مختلفی مانند : کیفیت، برند تولید کننده، نحوه خرید، نوع بسته بندی، میزان تقاضا برای، خرید، شرکت تولید کننده، وزن و نوسانات ارزی بستگی دارد.

همه انواع پاستیل از طریق این سایت به فروش عمده می رسد که در بسته بندی های کیلویی و کمتر قابل عرضه هستند که می توانید برای دریافت قیمت های عمده فروشی پاستیل، اقدام به ارتباط با ما نمایید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما