خرید ویژه پاستیل مدادی میوه ای کندی میکس

پاستیل یکی از تنقلات پرطرفدار بخصوص بین کودکان و خانم ها می باشد که پاستیل نوشابه ای آن اولین بار در ایران عرضه شد و حکم یک نوستالژی را در بین کودکان آن زمان دارد. پاستیل در صدها رنگ و مدل و طعم درست می شود که پاستیل مدادی میوه ای کندی میکس یک نوع از پاستیل ‌با شکل زیبا و خوشمزه با طعم انواع میوه است که توسط شرکت عرضه ای ما قابل خریداری است و در بسته های کوچک و حتی سطلی قابل تهیه می باشد.

خرید ویژه پاستیل مدادی میوه ای کندی میکس

مواد اصلی تولید پاستیل

مواد اصلی تولید پاستیل مانند هر محصول دیگری پاستیل نیز مواد خاص خود را برای تولید و تهیه دارد. تهیه پاستیل یکی از تنقلات پرسود می باشد که از موادی چون پودر ژلاتین، شکر، طعم دهنده، سدیم و اسید سیتریک تهیه می شود. پودر ژلاتین از بافت استخوان و پودر حیوانات مانند گاو تهیه می شود و اصلی ترین ماده تشکیل دهنده پاستیل ژلاتین است که باعث کش آمدن و حالت ژله ای این محصول می شود. اصلی ترین ماده تشکیل دهنده پاستیل ژلاتین است که باعث کش آمدن و حالت ژله ای این محصول می شود. پودر ژلاتین دارای نوع A و B می باشد که نوع A آن اسیدی و B از استخوان و پوست حیواناتی مانند گاو درست می شود.

برای درست کردن نوع B ژلاتین، استخوان های حیوانات مانند گاو را می‌جوشانند ژله که از آن خارج شده را برای تهیه ژلاتین پاستیل استفاده می کنند. بر روی برخی از پاستیل ها از ماده برای براق شدن روی آن و بر روی بعضی از آنها شکر استفاده می ‌شود. پاستیل در سه پایه ژلاتین، پکتین و کاراگینان تولید می‌ شود و شکر آن از نیشکر و قند چغندر است. ماده اصلی که برای حل کردن آن بکار میرود آب خالص می باشد. در تهیه پاستیل از طعم دهنده های مختلف با طعم های نوشابه، پرتقال، لیمو، تمشک و غیره استفاده می شود.

صادرات پاستیل مدادی میوه ای کندی میکس

صادرات پاستیل مدادی میوه ای کندی میکس شکل مدادی پاستیل یکی از شکل های جدید پاستیل است که خواهان زیادی دارد و پاستیل های کندی میکس از برند های خارجی و در انواع آن در بسته‌های کیسه و پلاستیکی عرضه می شود. پاستیل از دستگاه های مخصوص به صورت بهداشتی و با استفاده از طعم دهنده های طبیعی تهیه می شود. در ایران شرکت های زیادی در زمینه صادرات این محصول فعالیت دارد و به دلیل قیمت پایین آن کشورهای زیادی مشتری محصولات ایرانی هستند.

صادرات پاستیل مدادی در انواع مدادی ژله ای، کیلویی، فله ای و ویدال صورت می‌ گیرد.بازار پاستیل کندی مکس در تمام فروشگاه ‌ها و سایت ‌های اینترنتی مانند سایت فعلی به فروش می رسد که مزیت خرید از ما به صورت مستقیم و بدون واسطه بودن و درست در درب منزل باقیمت مناسب می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما