خرید فله ای پاستیل با کیفیت از معتبرترین فروشگاه ها

همانطور که می دانیم پاستیل یکی از محبوب ترین ها خوراکی ها برای همه سنین به خصوص کودکان است . به همین دلیل خرید پاستیل فله ای با کیفیت و مرغوب از معتبرترین فروشگاه های عرضه به خریداران و مصرف کننده این خوراکی اکیدا توصیه می گردد چراکه خریدار از پرداخت مبلغ اضافه جهت هزینه بسته بندی این خوراکی معاف می گردد .از جمله پاستیل های با کیفیت فله ای در بازار پاستیل نواری می باشد که بین کودکان محبوبیت بالایی داشته و بیشتر مصرف می گردد .

خرید فله ای پاستیل با کیفیت از معتبرترین فروشگاه ها

استانداردهایی که برای تولید پاستیل باید رعایت شود

استانداردهایی که برای تولید پاستیل باید رعایت شود

پاستیل یک نوع آب نبات بسیار خاص به شمار می رود که مهم ترین بخش آن را ژلاتین شکل می دهد ، هم چنین از شیرین کننده و طعم دهنده های متنوع و رنگ های مجاز هم تشکیل می گردد. ژلاتین ماده‌ای جامد نیمه شفاف، بی‌رنگ، ترد و کمابیش بی‌مزه است که از کلاژن درون پوست و استخوان جانوران به‌دست می‌آید. این ماده معمولاً به‌عنوان عامل ژله‌ای‌ کننده در صنایع غذایی، داروسازی، عکاسی و لوازم آرایشی و بهداشتی به‌کار می‌رود. مواد حاوی ژلاتین یا چیزهایی با عملکرد مشابه این ماده، ژلاتینی نامیده می‌شوند. ژلاتین یک گونه تغییرناپذیر هیدرولیز شده از کلاژن است و به‌عنوان یک ماده خوراکی طبقه‌بندی شده‌است. ژلاتین در ساخت برخی آبنبات‌های چسبناک و نیز فراورده‌هایی مانند ژله، مارشمالو (marshmallow) و برخی ماستهای کم‌چرب به‌کار برده می‌شود.دراستانداردملی ایران قید شده به به شماره 740 استانداردهای ذیل برای تولید پاستیل باید رعایت شود : از جمله افزودنی های خوراکی مجاز- رنگ های خوراکی که، به 7 نوع رنگ مصنوعی مجاز اشاره شده است و استفاده از رنگ های فوق در ترکیب فرآورده های غذایی به شرط اینکه در پروانه ساخت محصول و بر چسب آن قید شده باشد و تحت نظارت مسئولان فنی واحدهای تولیدی استفاده شود ، مجاز است.

از همین رو شناخت رنگ های مصنوعی غیرمجاز نیز از ضروریات است

1 – رنگ قرمز کارمیوزین E122

2 – رنگ نارنجی سان ست یلو E110

3 – رنگ زرد کینولین یلو E104

4 – رنگ آبی برلیانت بلو E133

5 – رنگ قرمز آلوارد E129

6 – رنگ قرمز پانسئو E124

7 – رنگ آبی ایندیگوتین 132 E

فروش فوق العاده پاستیل به صورت فله ای

فروش فوق العاده پاستیل به صورت فله ای از جمله مزایای خرید فوق العاده پاستیل و شکلات تخته ای کیت کت به صورت عمده و یا خرید کردن در هنگام ارایه و فروش ویژه پاستیل فله ای، کاهش محسوس قیمت پاستیل است چرا که خرید به صورت عمده ای انجام گرفته است و خریدار به دلیل حجم بالای خرید از فروشنده توقع تخفیف ویژه و قیمت مناسب تر دارد. در بازار برخی از فروشندگان، این محصولات را تنها بطور عمده ای می فروشند و تخفیف های بسیار ویژه ای بر روی آنها لحاظ شده است تا خریداران در حین خرید با هیچ محدودیتی مواجه نشوند و از خرید شکلات تخته ای لینت رضایت بالایی داشته باشند. هم چنین پاستیل فروشی به نوبه خود از جمله فرصت هایی هست که می تواند سودآوری های تضمین شده ای را به همراه داشته باشد اما برای دستیابی به این موضوع، نیاز به داشتن قیمت های دست اول خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما