تولید پاستیل میوه ای شیرین عسل

محصولات شیرین عسل همیشه زبان زد خاص و عام بوده است و جزو برندهایی است که با شنیدن نام آن کیفیت و سلامت محصولات بی نظیر با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه آن خاطر نشان می گردد.

جهت توليد پاستیل میوه ای شیرین عسل، تولیدکنندگان این خوراکی از برند معروف بایستی تمام اصول و قوانین تولید محصولی بی عیب و با کیفیت را مثل همیشه در نظر گرفته و اقدام به تولید نمایند.

جهت تولیدات خوراکی هایی همچون پاستیل نیازمند افرادی هستیم که در تولید این خوراکی منحصر به فرد اطلاعات و علم کافی را داشته باشد تا در عین حفظ کیفیت، درجه یک بودن کالا را به اثبات برساند.

تولید پاستیل میوه ای شیرین عسل

عوارض پاستیل های بدون نشان علامت سیب سلامت

عوارض پاستیل های بدون نشان علامت سیب سلامت جهت تامین پاستیل شیرین عسل برای حجم‌ بزرگی از جامعه مصرف کننده در بازار های داخلی و هم چنین رقابت در بازار های خارجی و رشد و توسعه تولید کنندگان این محصول نیاز به مواد اولیه مرغوب و درجه یک داریم.

پاستیل های بدون نشان علامت سیب سلامت ، ممکن است دارای شیرینی زیادی نسبت به سایر پاستیل های استاندارد باشد و برای کودکان و بیماران دیابتی بسیار مضر بوده و سلامت آن ها را به خطر می اندازد.

قند و کالری موجود در پاستیل های بدون نشان سلامت، موجب چاقی مضر و ایجاد کالری بیش از حد در کودکان شده که این حجم از شیرین کننده ها و انرژی دریافتی از پاستیل برای سلامتی مناسب نیست.

قابل ذکر است که در پاستیل های استاندارد از رنگ های مجاز خوراکی و ژلاتین های حلال مورد استفاده قرار می گیرد حال آن که در پاستیل های فله ای رنگ دهی پاستیل ها و نوع ژلاتین در آن شبهه ایجاد می کند.

کودکان از رده سنی مشخصی می توانند از این محصول استفاده نمایند زیرا سیستم گوارشی آنان برای هضم این نوع از خوراکی ها آمادگی های لازم را نداشته و منجر به عوارض خطرناکی می گردد.

به جهت شیرینی این ماده خوراکی می توان آن را به جای شیرین کننده های مصنوعی جایگزین نموده و بعد از هر بار مصرف آن، به جهت جلوگیری از پوسیدگی و خرابی دندان هایمان، مسواک بزنیم.

صادرات پاستیل میوه ای شیرین عسل

صادرات پاستیل میوه ای شیرین عسل صادرات پاستیل میوه ای، به جهت تنوع در مزه های این پاستیل که از انواع عصاره های میوه های موجود در کشورمان در تولید پاستیل ها استفاده می کنند، بسیار زیاد بوده و مورد استقبال بازارهای خارجی قرار گرفته است.

پاستیل های میوه ای تولیدات شیرین عسل، به لحاظ کنترل میزان قند و شیرینی آن توسط کارشناسان مربوطه و استفاده از رنگ های مجاز خوراکی و یا بعضا طبیعی از میوه ها، موجب محبوبیت این نوع خوراکی گردیده است.

امر صادرات همانند صادرات سایر خوراکی ها و اقلام بهداشتی ابتدا باید نشان سیب سلامت و استاندارد را از مرکز بهداشت کشورمان دریافت کرده و سپس اقدام به توزیع و عرضه محصولات و صادرات نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما